adsfiklam Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Fikk endelig beskjed om at det er mulig å få bredbånd her i Marker, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg litt til å velge hvilken "bredbåndspakke" som løner seg for meg: Skal laste ned relativt store filer, som f eks. spilldemoer, filmer etc. Skal også spille diverse onlinespill. Trenger ikke så veldig rask opplastnings hastighet. Er det vanskelig å montere bredbånd selv? Hvor kan jeg få kjøpt modem? Er det mulig å ha bredbånd på flere maskiner? Telefonnummeret mitt er 69813588 hvis det er til noe hjelp. Takk for alle svar Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sjekk på nett de lev som bygger ut hos deg trenger du ikke så mye ut hastighet så er det tele2/ telenor/ bluecom sjekk hvem som har det beste tilbudet Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sjekk på nett de lev som bygger ut hos deg trenger du ikke så mye ut hastighet så er det tele2/ telenor/ bluecom sjekk hvem som har det beste tilbudet jepp.. nei det er ikke noe vanskelig å montere selvv jeg syns ihvertfall ikke det. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg ville tatt vekk telefonnummeret var jeg deg. har bluecom 1500/512. det gikk nærmere en uke over den datoen som ble satt for oppkobling, men utover det ingen problemer. jeg er veldig fornøyd med hastigheten. søk på forumet og se hva som er anbefalt. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 og ja du kan ha flere maskiner på , og de selger deg det du trenger Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Eg har isdn å det moterte eg lett selv. Har hørt viss ein har gammald isdn boks kan det være vankseligt stemmer det? Telepriser Så velger du ditt fylke:-) Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 har du gammel isdn boks med fastmontert ledning så lønner en montør seg . hvis du da ikke liker å kappe og koble ledninger Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis du har råd, kan Catch være noe å vurdere. Litt dyrere, men jeg får bra ping på servere. I tillegg har i alle fall jeg fått mer enn jeg betaler for. Jeg har 2100/512, men er som regel oppe i 2500kbit ned. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 har du gammel isdn boks så MÅ du ha montør det e påbudt jallefall med telenor for der går kablene inn i boksen uten rj45 kontakter... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 har du gammel isdn boks med fastmontert ledning så lønner en montør seg. hvis du da ikke liker å kappe og koble ledninger Får vel ta med montør da Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 har du gammel isdn boks så MÅ du ha montør det e påbudt jallefall med telenor for der går kablene inn i boksen uten rj45 kontakter... nja er ikke påbudt men de tar ikke ansvar hvis det går galt da Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Når jeg søker med nummersøk på f. eks. catch, ngt etc, så står det at det ikke er mulig å få bredbånd fra dem. Men jeg sjekka på Telenor sine sider, og der kunne jeg få. Kan det hende at hvis jeg ringer f. eks. catch og spør at dem sier at jeg kan få bredbånd fra dem? Endret 21. desember 2004 av yrjan Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 lite sansynlig Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 lite sansynlig Er det noe sted jeg kan få opp hvilke bredbånds firmaer som jeg kan velge mellom? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Skal foresten laste ned en del filer via bittorrent Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hehe det er litt seint du :-) Dei store sidene er nede :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal foresten laste ned en del filer via bittorrent vel, bittorent er vel ikke så lett åbruke nå som de 2 største nettsidene er lagt ned?? hvis det står på siden til catch at du ikke kan få, kan du ikke få! telenor leverer linjer med bra ping til ikke så altfor mye... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 hehe det er litt seint du :-) Dei store sidene er nede :-) Men ikke alle vel? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 telepriser.no Dobbel post :-p Den er lengre oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå