Inc Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Razer eXactMat OO, nice!! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 gir bra respons ved raske bevegelser. har ikke det mest med musa å gjøre ?? eller Både musa og musmatta har mye å si. selv om musa er optisk eller laser?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 har ikke det mest med musa å gjøre ?? eller MX700 + Hyperglide + func 1030 = en uslåelig kombinasjon Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 gir bra respons ved raske bevegelser. har ikke det mest med musa å gjøre ?? eller Både musa og musmatta har mye å si. selv om musa er optisk eller laser?? Optisk eller laser ? Du mener kanskje optisk og kulemus. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg sitter nå med: Razer Diamondback på Steelpad 4S. Logitech Mx510 på fUnc 1030. Logitech Ballmus på Everglide Giganta Optical Smoke. En matte til hver mus Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvorfor har alle lik? Jeg har et veldig fint ark jeg da.. Fikk ikke lov av typen å ha en søt rund en fra ikea med prikker på, den var ikke bra nok Men den er mye søtere da Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 gir bra respons ved raske bevegelser. har ikke det mest med musa å gjøre ?? eller Både musa og musmatta har mye å si. selv om musa er optisk eller laser?? Optisk eller laser ? Du mener kanskje optisk og kulemus. jo egentlig. men tenkt åsså på de med blått lys... hører at de skal reagere på en annen måte en de med rødt lys. Om de er bedre vet jeg ikke. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Den var liten Har motion speed nesten på fullt,bare en vane. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har den svarte func-matta jeg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Denne med en Mx510 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har en Point of view muse matte.. husker ikke hvor jeg fikk den.. Dytter ejg bittelitt på musa så flyyyr den avgårde.. Deilig Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm.. hvordan den ser ut.. Jeg husker faktisk ikke, har ikke brukt den på aldri så lenge. Tror den var blå, og laget av tøy eller noe sånt Kjører en intellimouse 3.0 rett på bordplata. Funker fett nok. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nesten lik, jeg har har Half-Life motiv.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Den blå matta er en skam for den fine musa. Fysj og skam. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 En eldgammal, skitten blå tøymatte. Har brukt den helt siden jeg solgte min blå func matte for 50 spenn til en fyr i min forrige klasse. Har blitt sølt mange væsker på den ja. Inkludert Cola og kakao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå