dmx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) hallo folkens! for det første så visste jeg ikke hvor jeg skulle legge dette inslegget. hvis jeg la det i feil "fprum" så er det bare å beklage.. men tilbake til problemet mitt.. jeg har sletta noen partisjoner fra pc`n min og har lyst på den ene partisjonen igjen.. åssen programm kan jeg bruke? åssen gjør jeg det? takk for hjelpa! Edit: litt dårlig emne kanskje.. fant ikke på no bedre. Endret 31. desember 2004 av dmx Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du har vel ikke laget en ny partisjon oppå og laget filer på den? Hvis du ikke har det kan du prøve http://www.quetek.com/prod02.htm . Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 nei tror ikke det.. sletta bare partisjonen og har ikke gjort no mer. tørte ikke for jeg trenger de filene som lå innpå den partisjonen.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) fant alle bildene og recovera de. men mann kunne bare se halve bildet på noen kunne mann bare se en femtedel av bildet. noen som kan hjelpe meg vær så snill..? Endret 30. desember 2004 av dmx Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan prøve Get Data Back for FAT32/NTFS. Men jeg kan ikke garantere gode resultat. Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 brukte get data back for fat/ntfs en gang for å finne tilbake dataen etter at jeg hadde slettet filtabellen på disken. Det funket som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå