Sk@lleBank Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har klart å knekke den sorte plastbraketten på hk som man fester cpuvifta i. (S478) Var nok litt uforsiktig under monteringa av ny vifte.. Noen som vet om og hvor man kan få kjøpt slike braketter i løs vekt? Asus P4P800 E Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tror ikke de selges løst. Jeg har iallefall ikke sett det. Send en mail til de du kjøpte den av, kanskje du er heldig og får deg en ny. Evt send mail til forskjellige web-shop's og spør om de har en til overs Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Diverse butikker eller verksteder kan jo ha noe liggende i skrothaugen. Eller en ivrig overklokker som har et svidd HK å gi deg Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sikkert mange her påforumet som ikke bruker sin. Hvor i landet bor du? Sikkert noen i nærheten som kan hjelpe. XenZor Lenke til kommentar
Sk@lleBank Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 hehe bor i Honningsvåg (praktisk talt på Nordkapp!) Så det er ikke nødvendigvis så enkelt å spore opp en slik privat.. Fikk en av en kompis med et gammelt svidd msi kort, men der var den ene "tutten" som holder braketten fast i hovedkortet knekt Så javnt over er jeg akkurat like langt.. Får vel sende en "smiskemail" til komplett.. hehe.. Har fyrt igang gamlesystemet, så jul blir det nok uansett. Om enn jul på 2.53ghz/533mhz.. Takker for forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå