Gå til innhold

Spillverket.no: Svar på Useriøse og diskriminerende poster"

Anbefalte innlegg

Dette vil nok ikke hjelpe mye... noen folk er født kritiske og elsker å være kranglete over internett(tøffe på avstand). Jo flere folk som kommer inn på forumet jo større er sjansen for at slike folk dukker opp, og disse gir seg ikke med kjefting... det bare forsterker dem. Vent en kraftig økning med drittpreik fremover :sad:

Skjønner situasjonen godt, men det viser seg at mange spillinteresserte bare er noen unge, imbesilske frekke ****er med pubertetsproblemer. Ikke så mye å gjøre da :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan har det seg da at veldig mange av de utenlandske sitene, med større aktivitet på forumet enn oss klarer å holde et mer seriøst preg? Er det nordmenn som generelt er mer rappkjefta og barnslige? Er det en aldersforskjell på gamere i utlandet og i Norge? Vel, de kan jo fortsette, men nå har jeg i hvert fall poengtert vårt syn og hva vi skal gjøre med det i førsteomgang. Funker det ikke, så får vi prøve noe annet.

For de som ikke fikk det med seg, dreier denne tråden seg om informasjonen jeg kom med i følgende tråd:

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...c=34773&forum=3

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-06-05 18:43 ]

Lenke til kommentar

Om det ikke bedrer seg får en bare stenge deler av forumet og gi seriøse personer adgang til alt. Feks etter 50 meldinger eller noe.

Irriterende at en skal bli kalt både det ene og det andre. Er det slik en snakker med personer til vanlig?

Har ikke noe imot at folk blir utestengt så lenge det skjer på en retferdig og begrunnet måte. Faren er vel kanskje at folk vil føle seg urettferdig behandlet og bli enda sintere osv.

men SJEKK hvor jeg bryr meg om det!

Personer som ikke kan oppføre seg, kan heller gå å leke i sandkassa eller spille microsoft kabal.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 18:27, Stonescream skrev:

Om det ikke bedrer seg får en bare stenge deler av forumet og gi seriøse personer adgang til alt. Feks etter 50 meldinger eller noe.

Antall meldinger fra en bruker forteller overhodet ingenting om hvor seriøs, skikket eller saklig han er. Hadde det vært opp til meg hadde tallet med antall meldinger vært fjernet for flere måneder siden.

Lenke til kommentar

Er helt enig med Tor Steinar i denne sammenhengen. Håper folk forstår alvoret i det. Seriøst ser det ut som vi eldre gamere har forlat forumet i bytte med en gjeng drittunger. Håper det blir slutt på dette så vi kan få tilbake litt mer sakelige diskusjoner der vi kan bytte erfaringer. Dette med konsollene er også noe som har gått alt for langt, patetisk langt.( tror mange er enige der). Kanskje vi har for lite å diskutere, men det vil uansett ikke forsvare drittpraten som er ute og går.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 18:39, TST skrev:

Antall meldinger fra en bruker forteller overhodet ingenting om hvor seriøs, skikket eller saklig han er. Hadde det vært opp til meg hadde tallet med antall meldinger vært fjernet for flere måneder siden.

Selvsagt gir antall meldinger en viss pekepinn på om du er seriøs. Bare ta en titt på hvem som blir utestengt. Det er ikke de med over 800 poster. Selvsagt er ikke antall meldinger noen fasit, men det gir nok en viss indikasjon ja.

Lenke til kommentar

Dette var godt å lese TST. Fullstendig enig med deg, dette forumet er altfor fullt av tull. 2Hyper: De må lære en gang... Det virker som det er en bølge som går opver de fleste forumene i Norge akkurat nå, masse poster som mangler et visst intelektuelt nivå som gjør de litt interessante å lese, virker som endel av "netiquet"-prinsippet har gått tapt det siste året. Har du ikke noe saklig å si så er ikke et allmennt forum den rette plassen å snøvle...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 17:37, TST skrev:

Hvordan har det seg da at veldig mange av de utenlandske sitene, med større aktivitet på forumet enn oss klarer å holde et mer seriøst preg?

Veldig enkelt... I utlandet har man sinnsykt mange gamingsider, og personer har utrolig mye å velge mellom... Da blir det slik at en gruppe går til den siden, en annen gruppe til en annen osv osv.. I Norge finnes det få gamingsider, og når alle spillinteresserte og forumelskere med foskjellige aldere, meninger, kjønn og hudfagre samles på få steder blir det konflikter uansett... Det er rett og slett ikke bra nok tilbud til å tilfredstille alle foskjellige brukerene...

[ Denne Melding var redigert av: 2Hyper på 2002-06-05 18:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 18:51, Anders Leipsland skrev:

Selvsagt gir antall meldinger en viss pekepinn på om du er seriøs. Bare ta en titt på hvem som blir utestengt. Det er ikke de med over 800 poster.

Tja. Flertallet av de som har over 800 poster er nok vesentlig mer seriøse og saklige, men det finnes også en rekke av dem som til tider bare poster et eller annet for å nettopp oppnå 800 poster av en eller annen grunn. Korte svar, eller svar som overhodet ikke leder til noen løsning på problemet er eksempler. Det er derfor jeg mener at det ikke er noen god pekepinn. En bedre løsning kunne f.eks. være en rating, hvor andre brukere stemte på deg. Men det har vi vært inne på før, og kan også ha sine baksider.

Lenke til kommentar

jeg tror ikke at det vil hjelpe med en minimumsgrense på innlegg... slik blir det bare et spammer forum av... det er bedre at man deltar i noe man trenger hjelp til, eller kan hjelpe med, de som er så useriøse kan man heller fjerne fra forumet, dette kan bli mye jobbing for de som holder i gang forumet, men resultatet kan bli bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...