Gå til innhold

World of Warcraft er årets beste spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig noen som har skjønt det! Ble så skuffa da jeg så noen andre som hadde kåret HL2 til årets spill..

Uten å prøve å sammenligne disse 2 spillene så må jeg bare si at jeg synes WoW har en mye større underholdningsverdi en HL2. HL2 var fryktelig morsomt helt til jeg rundet det, og jeg har ikke spilt det etterpå. WoW har jeg godt over 200 timer med gameplay i nå, og kan med hånda på hjertet si at jeg er ikke det spor lei enda.

Lenke til kommentar

Hei.

Nå må dere huske at de to spillene ikke kan sammenlignes med hverandre,

men tror gjerne at WoW gir en større verdi av pengene.

Dette utsagnet vil jeg basere at WoW har en mye større "verden" (gameplay) i forhold til HL2,

og det er MYE mer å gjøre en å bare "dele zombier med hjelp av gravity-gun".

Pluss at WoW dekker en større spille-gruppe, enn HL2. (tror ikke en 8-åring skal spille HL2)

Annet aspekt er at de kan ikke sammenlignes fordi WoW er et MMORPG og HL2 er et FPS.

Du vil selvsagt blitt lei av WoW også, hvis du var ferdig med det etter 10-20 timer spilling.

For min del, ga WoW psykiske problemer i forstand at det var det eneste jeg tenkte på(gjør fortsatt det),

slik at det gikk utover skolen o.l.. Mens HL2 bare ga meg redsel, og fordervelse :(

HL2 kunne ha vært et veldig bra spill, hvis det ikke bare var "slay and burn". Kanskje litt mere helhet.

(ikke hat meg for at jeg syntes HL2 bare var "killing". Det er et knakende godt spill)

Eneste minus med WoW er at det er et MMORPG,

derfor koster det en månedspris som kan være vanskelig for de som ikke har VISA

(som jeg gledelig skal betale :D ), og det krever online, helst DSL!

On-Topic: (konklusjon)

Synes det var et bra valg av Gamespot å velge WoW til årets spill.

Dette er et av de beste spillene på lenge som gir masse for pengene :thumbup:

Og det er aget av Blizzard, og det sier masse!

Mvh Birger

-----------------------------------

P.S.: Hvis det er noe som ikke stemmer, rett meg gjerne!

Lenke til kommentar

har hørt at det er mye hack'n slash i WoW?

har personlig ikke prøvd det. er faktisk lei av hele warcraft grafikken. veldig sær subjektiv mening kanskje. men er ikke videre imponert over sjermisene jeg har sett. Når jeg hører rykter om at det er mye hack'n slash i det også føler jeg meg ikke så veldig fristet.

er det noe sant i dette, eller overskygger gameplayet og alle de "fri fantastsike mulighetene" alt?

fyrte opp et par wow fans der tenkte jeg :p

Lenke til kommentar

Hei "madda".

Skal innrømme det er litt "hack and salsh" i WoW, men synes ikke man kan kalle det "hack and slash". Fordi slik jeg ser det, er både grafikken og gameplayet med å gjøre det til et ganske folkevennlig ikke-vold ("hack and slash") spill. I forhold til HL2 da. Og det er masse annet å gjøre enn "hack and slash" i WoW. Du kan gjøre quest f.eks. Hvis du sammenligner dette med "hack and slash" i HL2, tar du veldig feil. HL2 er stort sett "hack and slash" synes jeg da!

Og du klager over grafikken? Synes du skulle prøvd det først, før du sier noe. Grafikken har ikke så mye å si hvis gameplayet er veldig bra. I dette tilfellet er gameplayet KJEMPE bra. Husk at denne grafikken er Warcraft-seriens varemerke!

(Og det kommer sikkert til å bli bedre med noen exp. pakker!)

Mvh Birger

Lenke til kommentar
Kom faktisk som en overraskelse for meg. Hadde ikke regnet med at de "våget" å gi WoW den tittelen. Er utrolig mange HL2-fans som sikkert synes dette er rart.

Men jeg er helt enig med Gamespot. WoW er rett og slett best.

men kven bryr seg i hl2 fansen?

no veit ikkje eg kor godt hl2 har selgt i usa, men WoW har vert ein kjempe suksess til no, så det er nok ikkje noko å sei på populariteten til spelet. det vart solgt 250 000 kopier av WoW bare på utgivelsedatoen, så det er nok ikkje mangel på personer som støtter denne utnemnelsen.

Lenke til kommentar
Hei "madda".

Skal innrømme det er litt "hack and salsh" i WoW, men synes ikke man kan kalle det "hack and slash". Fordi slik jeg ser det, er både grafikken og gameplayet med å gjøre det til et ganske folkevennlig ikke-vold ("hack and slash") spill. I forhold til HL2 da. Og det er masse annet å gjøre enn "hack and slash" i WoW. Du kan gjøre quest f.eks. Hvis du sammenligner dette med "hack and slash" i HL2, tar du veldig feil. HL2 er stort sett "hack and slash" synes jeg da!

Og du klager over grafikken? Synes du skulle prøvd det først, før du sier noe. Grafikken har ikke så mye å si hvis gameplayet er veldig bra. I dette tilfellet er gameplayet KJEMPE bra. Husk at denne grafikken er Warcraft-seriens varemerke!

(Og det kommer sikkert til å bli bedre med noen exp. pakker!)

Mvh Birger

høres bra ut. vurderer WoW og EQ2 nå, er litt gira på et mmorpg.

prøvde en 14 dagers trail med Ryzom forresten. ble lei etter tre dager. skikkelig dårlig spill, ingen brukbare quests i det hele tatt. kan muligens bli bedre etter noen ekspasnjonspakker men....

Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulig for en som meg å bli med i betaen? I så fal, hvordan blir jeg med?

Du kan ikke bli med i closed beta, men hvis du kjøper et pre-order kit til 100 kroner er du sikret plass i Final Beta og å få spillet når det kommer ut...

Du kan også kanskje få en plass i Final Beta ved å skrive deg på en liste hos blizzard når betaen starter, men da er du ikke sikret en plass...

Jeg er helt enig i at WoW er det beste spillet, HL2 var morsomt, men over på veldig kort tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...