sdn Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjøpte meg selv en førjulsgave i dag - Burnout 3. Problemet er bare at kontrollen jeg bruker ikke funker på spillet. Har en grå analog opprinnelig fra PS1 men som funker på PS2. Har brukt denne kontrollen på spill som GTA: alle seriene, GT, FF, Tekken osv osv og ikke hatt noen problemer. Er det slik at man MÅ ha PS2 dual shock analog etc kontroll eller hva? Jeg vil spille Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bit nå i det sure eplet og kjøp deg en ordentlig PS2 kontroller Hvilke tips forventer du skal hjelpe her? Vanskelig å patche noe som helst på PS2... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg kan da ikke skjønne at det skal kreve en PS2 kontroller, sp lenge den du har er analog. er vel bare fargen som er forskjellig... Lenke til kommentar
levilord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 trodde også at det bare var fargen som var annerledes. men for å være på den sikre siden kan du jo bare kjøpe deg en Ps2- kontroll Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er forskjell på dem. Dual Shock på PS1. Dual Shock 2 på PS2. De fleste PS2-spill godtar vel Dual Shock1, men tror nok ikke Burnout er ett av dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå