litengutt Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har netop fåt ny pc men kophålleren tålte ike mye den er knekt. Den heter 40x. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Du får kjøpt ny "kophåller" hos f.eks. http://www.psdata.no. Lenke til kommentar
litengutt Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Men de kåster så mye jeg trenger bare en som tåler et stort glas brus Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Ok, jeg konkluderer at det eksisterer enda en fjortis her på forumet. Av to grunner: 1. Han er dum nok til å plassere en brus på cd-rom'en eller 2. Han har FJORTIS-humor... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 hehe. Gammel klassiker det der... Du har ikke ringt support og spurt? :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 kjøp vannkjøling, ha brus i systemet istedet for vann, og så tar du den enden som suger opp i brusen. Mens den andre slangen putter du i kjeften, så kjører du i gang systemet. Og en ting er enig at denna typen må være en fjortiss, Fjøsnissen, lillegutt og Alfred_ er slike typer som liker å fylle forumet med kødd og userriøse ting. Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Folk som fyller opp forumet med kødd og er useriøse burde bli permbanna hvis de ikke skjerper seg. Elimineringsmetoden funker den. :smile: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 burde banne mac-adressen deres, ikke i/p'en eller username... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 17:36, blanc skrev:burde banne mac-adressen deres, ikke i/p'en eller username... Hvordan vil du implementere det? Spesielt ettersom MAC-adressen ikke eksisterer utenfor lokalnettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå