Lorang- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei! Jeg har testet litt med Nokia Multimedia Converter, og endt opp med endel .amr Er det mulig for meg å laste ned disse fra web, via telefonen? Går jeg direkte inn på filen får jeg beskjed om at minnet er fullt. filen ligger her: http://youhei.net/gjallar.amr Jeg har en nokia 3220 Hilsen Christoffer Lenke til kommentar
Launch Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du finner sikkert AMR på fildelings steder, Emule kanskje? Lenke til kommentar
Lorang- Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Tror du misforstår litt =D Fila ligger alt på web, er hvordan jeg får dyttet den over på mobilen.. Eller er det jeg som misforstår deg, igjen? =D Lenke til kommentar
Launch Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du kan laste den ned hvis du har wap greier på mobilen, bare skriv inn hele linken til filen og last ned. Lenke til kommentar
patPost Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Rart at du får beskjed om at minnet er fullt.. Har du prøvd å laste ned en mid fil på samme måte? Funker det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå