xnofit Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Har fjernet det noen ganger, men det jeg tilslutt fant ut var at i loggen til fixklez stod det en fil den ikke klarte og fjerne og denne måtte jeg fjerne i dos. Tror den hette noe som winkyg.exe eller noe liknende. Etter denne var fjerna kom det ikke igjen. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 11:34, mhsalan skrev:hvordan veit æ om æ har fått viruset? og hvor kan man få det fra? Jeg forstår ikke SMS språket! Tenk på alle som ikke har ÆØÅ. I dag har jeg mensen!!! Så det så (venter på respons) Lenke til kommentar
Mixmasta Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 11:34, mhsalan skrev:hvordan veit æ om æ har fått viruset? og hvor kan man få det fra? Jeg skal love deg du finner ut om du har det eller ikke. For pc`n din kommer til å lagge som NSB.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Den 2002-06-10 09:31, Veslemøy skrev: Quote: Den 2002-06-07 11:34, mhsalan skrev:hvordan veit æ om æ har fått viruset? og hvor kan man få det fra? Quote: Jeg forstår ikke SMS språket! Tenk på alle som ikke har ÆØÅ. ...dèt der er ikke sms, men dialekt, fra Finnmark til NordMøre, og meldingen enkel & grei - la ikke kontrollen ta overhånd. Er da ingen manko på ÆØÅ her i landet. Quote: I dag har jeg mensen!!! Så det så (venter på respons) Oops, men da skjønner vi jo alt sammen :smile: og ønsker god bedring ! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Takk! Jeg har det bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå