kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei! Har både GameCube, PS2, PSTwo og Xbox som jeg har alt for lite spill til. Xboxen er ikke noe problem akkurat der , men særlig GameCuben. Jeg har for lite klassikere. WindWaker, Metroid etc. koster fortsatt 300 kroner, selv om de er i Classic/Platinum eller hva de nå kalles. Er det noen som vet om noen fysiske butikker som selger disse billig? Ikke noen netshops, men altså fysiske butikker. Hadde vært kjekt og gjort et par kupp i ferien Kom gjerne med anbefalinger. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei! Har både GameCube, PS2, PSTwo og Xbox som jeg har alt for lite spill til. Xboxen er ikke noe problem akkurat der , men særlig GameCuben. Jeg har for lite klassikere. WindWaker, Metroid etc. koster fortsatt 300 kroner, selv om de er i Classic/Platinum eller hva de nå kalles. Er det noen som vet om noen fysiske butikker som selger disse billig? Ikke noen netshops, men altså fysiske butikker. Hadde vært kjekt og gjort et par kupp i ferien Kom gjerne med anbefalinger. Kunne vært greit om du hadde nevnt hvilke spill du har fra før? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvorfor er det så viktig med fysiske butikker ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Fordi han vil slippe frakten? Complexion: Elkjøp, Free Record Shop, Expert, Ram og Rom, EB games og Narvesen selger slike spill. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Det er viktig fordi jeg drar på hytta i julen, og da får jeg ikke hentet sakene som kommer i postkassen. Er altså ute etter steder hvor de kan ha spillene til under "vanlig" pris. Altså helst 200 minus. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 EB games har mye brukte spill du kan få for en billig penge .. Du kan også bytte inn gamle spill du ikke bruker mer for å få avslag i prisen. Dette gjelder bare Konsoll spill. Vet ikke om du bor i nærheten av en slik butikk, men det er i hvertfall en ide nAz-guL Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Joda, jeg bor i nærheten av en slik butikk. Ganske nær i hvert fall. Har en katalog derfra som jeg hentet på fredagen, så takk for tipset. *kikke i* Lenke til kommentar
Omar Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvorfor har du både PS2 og PStwo? Lenke til kommentar
levilord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 det er jo sikkert litt stas å ha begge da... men utenom det er det ikke noe vits i å ha begge Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har sett noen Expert-butikker i Bergen m/ omegn som har diverse kasser stående med masse spill oppi. For det meste drittspill, men fant noe bra også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hvorfor har du både PS2 og PStwo? Fordi PS2'n min er versjon 1.0, og fordi PSTwo'n kostet meg 799 kroner ny Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Finn billige spill på nettet, gå på lefdal & bruk prisgarantien. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvorfor har du både PS2 og PStwo? Fordi PS2'n min er versjon 1.0, og fordi PSTwo'n kostet meg 799 kroner ny 799 ny? HVOR? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor har du både PS2 og PStwo? Fordi PS2'n min er versjon 1.0, og fordi PSTwo'n kostet meg 799 kroner ny 799 ny? HVOR? De 50 første som handlet inn på Siba Liertoppen Vet hvertfall at jeg får Jak & Daxter 2 til Playstation nå, og da regner jeg med at jeg får mer enn nok spilling for jula. Eneren er hvertfall genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå