alexio Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei, jeg kjøpte trust 410 bass og er dødsfornøyd...dritbra bass i hvertfall.... Lyden funker fett i windows, og i GTA 3 og flightsim 2002... men ikke i halflife-counter-strike... skjønner ikke helt hvorfor... Kan noen hjelpoe meg med dette??? Lenke til kommentar
Dimacruz Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hmmm det eneste jeg kan tenke meg er at volumet i consolen i CS er skrudd av. Jeg tror det går an å sette volumet opp og ned i consolen. Men det er sikkert ikke det som er problemet :smile: Lenke til kommentar
Dimacruz Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hmmm det eneste jeg kan tenke meg er at volumet i consolen i CS er skrudd av. Jeg tror det går an å sette volumet opp og ned i consolen. Men det er sikkert ikke det som er problemet :smile: Lenke til kommentar
alexio Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 21:46, lavizh skrev:hører denne hjemme på GAMER.NO ???? ...la dette forumet være CS fritt !! DETTE er et generelt spørsmål, ikke om bare et spill! Hva om andre spill kan ha de samme problemene, for den saks skyld; programmer også! alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå