Gå til innhold

Samme nr, nytt ab


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hei..

 

jeg har et Netcom Abo nå.

hvis jeg kjøper meg en ny tlf med bindingstid på et abo.

kan jeg få det samme nr mitt?

 

hvis man bare kan ha med Netcom, vet noen om SE K700 med Netcom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

 

jeg har et Netcom Abo nå.

hvis jeg kjøper meg en ny tlf med bindingstid på et abo.

kan jeg få det samme nr mitt?

 

hvis man bare kan ha med Netcom, vet noen om SE K700 med Netcom?

Det er mange som selger K700i med Netcom, men om du oppgir hvilket abonnement du har evt er villig til å kjøpe blir det lettere å finne. Dyrere abonnement = billigere telefon.

Lenke til kommentar

Som Alastor sier.

 

Du kan bytte abonoment fra en operatør til en annen uansett om du har binding eller ei. Men som nevnt koster det deg 1500 kr om du bytter abo dagen før binding/avtale løper ut hos NetCom og alle andre.

 

Det kan være penger å spare på å kjøpe deg en mobil med binding men det kan også koste deg penger, da mange abonoment er dyre å ha. Men det blir opp til en hver.

 

Og som andre sa kan du videreføre et abo. der du har binding i samme selskap å få nye 12 mnd binding, vet ikke hva som er kravet for å kunne videreføre mht. hvor lang binding du har igjen.

Lenke til kommentar
Prisen på 1500 for å bryte bindingstiden har gått ned til 600 (krav fra Post Og Teletilsynet me thinks). Prisen synker også med 40,- måneden.

Nei nei nei, nå blander du.

 

Prisen har godt ned på opplåsing av operatørlås. Dette er noe helt annet en bindingstid, åpning av operatørlås var nemlig før over 1000,-, noe som ble funnet urimelig. Derfor er dette nå senket til 600,-

 

Kansellering av bindingstid er fremdeles godt over 1000,- ;)

Lenke til kommentar

Brudd på bindingstid ved privat-abonnement i Netcom (active-talk, easytalk) reduseres etter hvor lang tid man har hatt den. Den blir mindre ved 9 - 6 - 3 mnd resterende. Husker ikke helt hva de forskjellige er. Ble imidlertid innført i sommer engang, så det gjelder ikke for de som opprettet abonnement før den tid....

Lenke til kommentar
Brudd på bindingstid ved privat-abonnement i Netcom (active-talk, easytalk) reduseres etter hvor lang tid man har hatt den. Den blir mindre ved 9 - 6 - 3 mnd resterende. Husker ikke helt hva de forskjellige er.

Reduseres i NetCom med kr 125,- pr mnd,

dvs:

12mnd 1500,-

11mnd 1375,-

10mnd 1250,-

09mnd 1125,-

08mnd 1000,-

07mnd 875,-

06mnd 750,-

05mnd 625,-

04mnd 500,-

03mnd 375,-

02mnd 250,-

01mnd 125,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...