Gå til innhold

Auksjon på jackpot.no

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en el-scooter fra Jackpot.

Etter jeg hadde hatt den en uke så smalt det fra ladarn når jeg kjørte.

Jeg hadde ikke gjort noe men den bare kjørt pent og forsiktig.

Og når jeg fikk den var det bulkete under den så virka den ikke og

sånn.

Veldig dårlig kvalitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er dere ikke alene om,

Jeg vant budrunden på en del varer, som kom på ca. 1000 kroner tilsammen, jeg betalte regningen og ventet..

To uker senere fikk jeg beskjed om at det var en feil i systemet og de auksjonerte bort varer som egentlig ikke var på lager.

Så jeg fikk en link der jeg måtte skrive inn kontonummeret mitt så skulle de betale tilbake pengene mine.. FEIL..

Dette er for ca en og en halv måned siden og jeg har ikke hørt noe fra dem, eller fått pengene mine.

Jeg har heller ikke fått svar på mailene jeg har sendt i ettertid..

Er det noe som kan gjøres??

trenger tips her...

De skal ikke slippe unna....

Lenke til kommentar

Hva med å reise på lageret deres og besøke dem? Sliter med dem selv jeg, og det hjelper ikke at Helge på lageret er aldri så hyggelig og oppgitt... De skylder meg fortsatt 1254kr for varer de ikke hadde, og noe av det jeg har fått er defekt og virker ikke... Tør man sende noe dit, eller skal man rett og slett ta fri en dag fra jobben for å reise dit og hilse på dem??

Lenke til kommentar
Hva med å reise på lageret deres og besøke dem? Sliter med dem selv jeg, og det hjelper ikke at Helge på lageret er aldri så hyggelig og oppgitt... De skylder meg fortsatt 1254kr for varer de ikke hadde, og noe av det jeg har fått er defekt og virker ikke... Tør man sende noe dit, eller skal man rett og slett ta fri en dag fra jobben for å reise dit og hilse på dem??

Ta med et balltre :whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:roll: Hei alle sammen !

Jeg er Helge i Jackpot !

Hvis det er noen som er misfornøyd med handelen i Jackpot A/S bør dere heller ta kontakt med oss på telefon 22 68 00 01 eller e-post [email protected]

Det er bedre å ta kontakt hvis det er noe en er misfornøyd med, enn å skrive på denne siden. Mange av dere har fått varene, gitt tilbakemelding til oss om at dere er meget fornøyd. Tiltross for dette skriver dere negativt på dette forum.

Dette kan skyldes andre problemer som dere sliter med i hverdagen, og for å få ut agresjon blir jackpot skyteskive.

Jeg er her alltid for å hjelpe dere. Hvis det er noe dere er misfornøyd ta kontakt med oss i jackpot.

Med vennlig hilsen

:love: helge i jackpot a.s

Lenke til kommentar

Jeg er Helge i Jackpot !

Hvis det er noen som er misfornøyd med handelen i Jackpot A/S bør dere heller ta kontakt med oss på telefon 22 68 00 01 eller e-post [email protected]

Det er bedre å ta kontakt hvis det er noe en er misfornøyd med, enn å skrive på denne siden. Mange av dere har fått varene, gitt tilbakemelding til oss om at dere er meget fornøyd. Tiltross for dette skriver dere negativt på dette forum.

Dette kan skyldes andre problemer som dere sliter med i hverdagen, og for å få ut agresjon blir jackpot skyteskive.

Jeg er her alltid for å hjelpe dere. Hvis det er noe dere er misfornøyd ta kontakt med oss i jackpot.

Med vennlig hilsen

Serri?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg er Helge i Jackpot !

Hvis det er noen som er misfornøyd med handelen i Jackpot A/S bør dere heller ta kontakt med oss på  telefon 22 68 00 01 eller e-post [email protected]

Med vennlig hilsen

Er ikke så lett å få kontakt med dere verken telefon eller epost. Er jo derfor brukere skriver her. Hadde svarene kommet innen rimelighetens tid hadde ikke denne posten oppstått. Og når dere drøyer med svar blir kundene Deres frustrerte og vil gi dårlig/negativ omtale.

That's the way bizznizz is

Lenke til kommentar

Hehe, til han som omsider fikk scooteren sin: Har hjulene sprukket ennå? Jeg kjøpte den samme scooteren fra jackpot gjennom QXL på sensommeren 04. Jeg er en stor kar, og denne er vel ikke beregnet for meg, men lillebroren til kjæresten min (11 år) kjørte denne litt, med det resultat at gummihjulene sprakk. Utrolig dårlig kvalitet, men hadde ikke ventet noe som helst annet.

Handelen min hos Jackpot var sånn midt på treet. Jeg betalte, fikk vel etterhvert et pakkenr, og en drøy uke etterpå var den på postkontoret, slik jeg husker det. Ellers å tok det nesten to uker, litt lenge siden.

Denne scooteren kjøpte jeg bare for moro skyld, tenkte at lillebroren til kjæresetn kunne nyttiggjøre seg av den siden det ikke var noe for meg, men akk så dårlig kvalitet. Og det er vel ikke bare bare å få tak i reservedeler (hjul) til en slik sak, produsert på et bakrom i det indre Asia et sted.

Lenke til kommentar

Jeg er Helge i Jackpot !

Med vennlig hilsen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Du er jo ikke sann mann,

[Dobbel Quote]

"Dette kan skyldes andre problemer som dere sliter med i hverdagen"

[/Dobbel Quote]

Brukere på hardware.no sitt forum er personer som har skjønt hvor lista ligger for normal kundebehandling, og din utalelse beviser hvilken side av lista du er på.

ps godt mulig denne brukeren er opprettet som en spøk, isåfall er dette svaret til en slik spøk.

Lenke til kommentar
(...)

(...)

Jeg tror du og firmaet ditt akkurat skjøt dere selv i føttene, "Jølsrud"...

Å påstå at kundene deres klager til dere pga. at de har andre problemer i hverdagen og for å få ut aggresjon, er ikke annet enn PATETISK LAVMÅL fra deres side. Sånt barnslig tull burde dere sett FØR dere postet det.

But who cares?

Et festlig innlegg - men jeg har lest nok om sjappa deres til at jeg aldri kommer til å legge igjen så mye som en eneste krone hos dere. Det gjør sikkert ikke mine venner og kjente heller, etter at de leser dette.

Lenke til kommentar

Jeg er Helge i Jackpot !

Med vennlig hilsen

"Mange av oss har fått varene" - sier du. Hensikten med å drive butikk må vel være at "alle" skal få varene sine.

Nekter å tro at du faktisk jobber for Jackpot - innlegget ditt gjør jo bare ting værre.

Men la oss ihvertfall håpe at sjefen din ikke leser hva du svarte - i så tilfelle er jeg redd det ikke finnes noen Helge i Jackpot lenger.

Lenke til kommentar

Kjenner sjølv ein som vant ein budrunde men aldri fekk noko vare. Tragisk at det ikkje skal være mulig å drive det skikkelig, men eg har heller aldri stolt på den slags virksomhet. Takker meg til å kjøpe i butikker som ikkje bedriver svindel :realmad:

Lenke til kommentar

Samme greia her: http://digi.no/php/art.php?id=116522

Tidligere ansatte og partnere til nettauksjonen Jackpot påstår at selskapet har brukt en robot til å løfte budene.
-Pølsevev

-Dette er pølsevev. Jeg kjenner ikke til at det har vært fiktive budgivere, sier daglig leder Helge Gunnar Hansen.

Ser ut som vi har funnet ut hvem "Helgi" på lageret er.... BUSTED!

Edit: HAHAHA!! Gå inn på Jackpot sine websider og ta en titt.. :!: Ser ut som om det meste går rett til helvete nå.. *latter*

Domain Information

Domain Name................: jackpot.no

Organization Handle........: JA202O-NORID

Registrar Handle...........: REG609-NORID

Legal-c Handle.............: HGH11P-NORID

Tech-c Handle..............: HI1R-NORID

Zone-c Handle..............: RI2R-NORID

Nameserver Handle..........: NS1242H-NORID

Nameserver Handle..........: NS1241H-NORID

Nameserver Handle..........: NS3082H-NORID

Nameserver Handle..........: NS4872H-NORID

Additional information:

Created: 1999-11-15

Last updated: 2004-10-19

NORID Handle...............: JA202O-NORID

Organization Name..........: JACKPOT AS

Organization Number........: 983427901

Post Address...............: Postboks 2831 Tøyen

Postal Code................: N-0608

Postal Area................: Oslo

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 22 68 00 01

Fax Number.................: +47 22 67 50 18

Email Address..............: [email protected]

Samme moroa hos pang.no... hvor det er plassert denne meldingen:

Beklager men pang.no er tatt ut av drift inntil videre pga tekniske oppdateringer. Vi vil komme tilbake til deg når vi har en dato for nylansering av vår side.

Det er vel ikke annet å si at svindelforetaket nå er avslørt, og at de nå har gjemt seg vekk :!:

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...