M-sport Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mange har vel fått den standardmailen om at andre har rotet det til for dem... ringte et nummer jeg fant her: http://www.ripe.net/fcgi-bin/whois?form_ty...text=jackpot.no og de som svarte der sier at de ikke har noen oversikt over hva som skjer i Kristiansand. Når jeg forklarer mitt problem, og litt generelt om denne tråden, hører jeg et sukk i andre enden. Så tar han navn og nummer samt ordrenummer og sier jeg skal få nærmere tilbakemelding... Jo flere som ringer og spør, jo mer press får de, for denne telefonen blir besvart. Her er alle nummerne jackpot.no eier: 22680001 (<-Hovednummer) , 22194739 , 22195215 , 22675606 , 22680070 , 22680090 , 22680372 , 22682223 , 22683197 Det minste de bør gjøre, er å få en samlet info på sine sider, såfremt de ikke bevisst driver på og fyller baklommene sine på et snedig vis... Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 jeg ringer dem første ting i morra. Lenke til kommentar
M-sport Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Håper ikke dette vedlegget er noe som vedvarer...lukter brent da isåfall.... "nå maser folk, så vi kverker siten vår og sier at alt er borte så vi vet ikke om du har handla her...." Blærk :Edit: Jeg fikk ingen tilbakemelding...og jeg bestilte høyttalere for nesten 3k, disse ble registrert betalt 28 desember, en UKE etter jeg hadde betalt, og purret på denne, så skulle jo varer sendes i løpet av 24 timer, fins ikke no sendernummer der enda...og idag er det 3 januar... som et eksempel, bestilte ting fra mpx.no på torsdag, de hadde jeg lørdag..... Endret 3. januar 2005 av M-sport Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hmm , jeg ringte først det nr'et i oslo , og fikk oppgitt et mobiltelefonnr til en "mann på lageret" Dette hørtes faktisk ut som en fyr som hadde litt peiling på hva som foregikk i firmaet , og han noterte navn , kundenr, og fikk tlf nr'et mitt og greier og sa han skulle sjekke opp i ting og ta kontakt med meg når han fant ut av noe. Bare å krysse fingre Lenke til kommentar
johsol Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har også hatt kontakt på mobil med den hyggelige mannen på lageret, virket jo som om han var rimelig fortvilet over situasjonen. Han skulle da ta noen telefoner til rette vedkommende å få klarhet i ting. DETTE VAR DEN 22/12-04 Hyggelig var han men det har ikke skjedd noe enda !!!!!!!!!!! Hjelper nok snart ikke å bare krysse fingrene å håpe lenger er jeg redd for. I annonsene for jackpot går det frem at det er ett og samme firma som driver med handel på qxl, jackpot.no, buy etc etc men når man ringer høres det knapt nok ut som om de hvet om verandre, er ivertfall ingen som aner hva som foregår hos jackpot.no i kristiansand. Må ha ekstremt dårlig oversikt over eget firma den personen som skal sitte og lede dette. Tror jeg leste ett sted at de hadde omsatt varer for ca 28mill.. Kan jo fort bli summer hvis man sitter å tar betalt for varer som man ikke sender kunden, trenger jo ikke så stort lager heller da (he-he) i rettferdighetens navn så har vel de fleste fått varene sine men det ser ut som om vi som sikkert tilhører mindretallet uten varer skal ties ihjel å det er grenseløst irriterende Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 fikk en mail av fyren i dag som sier varen min ble sendt den 15 november , og fikk et sporingsnr. I øyeblikket virker jo faen ikke nettsporen til posten , så jeg vettafaen hva som skjer. Lenke til kommentar
johsol Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 måtte vel stå 15 desember ???????? uansett det henger ikke på greip Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 whoah , du har helt rett. 15 desember , men faen , får ingen informasjon om sporingsnr'et Det oppstod en uventet feil ved søk på det aktuelle elementet. Kontroller at søketeksten er angitt på et gyldig format. vettafaen om det er posten eller jackpot som trenger aplaus. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Herregud , var i kontakt med posten nå. Hun så varen var innlevert manglerud postkontor den 15. desember. Men ingenting utover det. Hun sa jeg måtte ta kontakt med sender og få dem til å kjøre en etterspørsel på pakken. "Herregud , dette kan bli vanskelig" Jeg ringte "den hyggelige mannen" på lageret og han svarte faktisk med en gang og husket meg igjen, og vi ble enige om at han skulle ta kontakt med hun som hadde greie på slikt og så skulle han ordne slik at jeg fikk tilsendt en ny vare. Det err rimelig merkelig hva som kan ha skjedd, i og med jackpot faktisk har levert varen. Bare å smøre seg med tålmodighet.. Lenke til kommentar
johsol Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 lite spm. er det nummeret du ringer ****9710 Hvis det er samme nr skal jeg ta en ny tlf jeg også Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 stemmer det. Han heter visst "Helge" Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hadde lignende problem med dei og ein gong for lenge sida... kjøpte dvd speler og høgtalere frå dei. venta over ein mnd for å få pakken... skulle bli levering på døre endte med at eg måtte gå fleire turar til jernbanestasjonen i bergen frå nordnes... men ein kan utnytte "systemet" dei har litt... speleren eg fekk hadde ein defekt lyd utgang. maste på dei med mail om at eg skulle ha ny speler sida den var defekt. og sa også at eg nekta å sende den inn før eg fekk den nye sida dei var so treige... fekk som eg vill ein ny spelar i posten etterkvart, overraskelsen var stor at det var ein heilt annan spelar( anna merke og andre specs og sugen fjernkontroll) då maste eg igjen på dei, og spurde kefy dei sendte meg ein heilt annan spelar. og igjen sa eg at eg ikkje sender inn ein drit før eg har fått rett vare... gjekk ein god mnd til før eg fekk hente lapp... gjekk på posten skulle hente pakken og vart overraska at pakken var på 20 kilo... jaja får no berre reise heim... når eg kom heim so vart det jul... opna pakken der låg det fire dvd spelere jippii tenkte eg og dreit i kontakte dei der satt eg i min lille leilighet med 6 dvd spelere og lurte på ke eg skulle gjere... å sende 5 tilbake hadde blitt for dyrt... so eg la dei bak sofaen og slo på ein film slappa av... ei veka etter eg hadde fått spelarane fekk eg ein mail om at det har skjedd ein feil, lageret hadde sendt spelare til meg i staden for dei( meiningen var slik at lageret skulle sende til dei slik at dei kunne sende til meg) og om eg kunne sende dei tilbake. eg sendte den mailen "uheldigvis" i trashen og venta på nye purringer......... sitter og venter enda tre år etter det skjedde... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hadde lignende problem med dei og ein gong for lenge sida... kjøpte dvd speler og høgtalere frå dei. venta over ein mnd for å få pakken... skulle bli levering på døre endte med at eg måtte gå fleire turar til jernbanestasjonen i bergen frå nordnes... men ein kan utnytte "systemet" dei har litt... speleren eg fekk hadde ein defekt lyd utgang. maste på dei med mail om at eg skulle ha ny speler sida den var defekt. og sa også at eg nekta å sende den inn før eg fekk den nye sida dei var so treige... fekk som eg vill ein ny spelar i posten etterkvart, overraskelsen var stor at det var ein heilt annan spelar( anna merke og andre specs og sugen fjernkontroll) då maste eg igjen på dei, og spurde kefy dei sendte meg ein heilt annan spelar. og igjen sa eg at eg ikkje sender inn ein drit før eg har fått rett vare... gjekk ein god mnd til før eg fekk hente lapp... gjekk på posten skulle hente pakken og vart overraska at pakken var på 20 kilo... jaja får no berre reise heim... når eg kom heim so vart det jul... opna pakken der låg det fire dvd spelere jippii tenkte eg og dreit i kontakte dei der satt eg i min lille leilighet med 6 dvd spelere og lurte på ke eg skulle gjere... å sende 5 tilbake hadde blitt for dyrt... so eg la dei bak sofaen og slo på ein film slappa av... ei veka etter eg hadde fått spelarane fekk eg ein mail om at det har skjedd ein feil, lageret hadde sendt spelare til meg i staden for dei( meiningen var slik at lageret skulle sende til dei slik at dei kunne sende til meg) og om eg kunne sende dei tilbake. eg sendte den mailen "uheldigvis" i trashen og venta på nye purringer......... sitter og venter enda tre år etter det skjedde... Hvis kundene må purre 10 ganger for å få svar så er det rett og rimelig at du også gjør det. Lenke til kommentar
M-sport Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 kan noen pm'e meg det mobilnummeret? Må ringe og mase litt på mannen med varene Lenke til kommentar
johsol Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ringte i går å pratet med Helge hos Jackpot, en meget hyggelig samtale med en mann som hadde tid til å forklare hvorfor det ble som det ble. Et auksjonssystem som har sviktet fullstendig, dårlig komunikasjon mellom partene, systemet la ut for salg varer som forlengst var sluttsolgt etc etc. Dette var svikt i tjenester hos levrandører som Jackpot hadde leid for å utføre jobben så på dette punktet skal jeg unnskylde dem da det kan virke som de har vært litt for ”blåøyde” ved valg av samarbeidspartnere. Synes likevel ikke dette kan unnskylde en meget slett kundebehandling samt mangelfull informasjon fra Jackpot sin side så personlig kan det nok drøye litt før jeg handler der igjen. Med denne samtalen fikk jeg bekreftet at jeg ikke kom til å få noen varer ”grunn litt uviss” tror faktisk det var 48 artikler tilsammen, men at jeg skulle få tilbakeført mine penger. I dag 06.01.05 en måned etter kjøp hos Jackpot er pengene bekreftet tillbakeført min konto. En takk til Helge hos Jackpot som var meget kundevennlig og gav ett godt inntrykk av at han brydde seg. Lykke til dere andre, håper det løser seg for dere også!!!!!! Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 bra det "ordnet" seg for deg. Du fikk jo aldri varene dine, jeg kommer ikke til å godta å få pengene igjen, det blir jo bare som jeg har lånt dem penger for å så få dem tilbake etter en mnd. Jeg skal ha varen jeg har kjøpt av dem. Lenke til kommentar
clindz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Herregud, folkens, dere skremmer vettet av meg.. uerfaren når det gjelder netthandel, så vant jeg idag auksjonen på noen høyttalere og en subwoofer fra jackpot på qxl - og dum som jeg er tenkte jeg ikke på å undersøke noe om firmaet før etterpå.. what to do? klump i magen, jeg skulle bare kjøpe gave til kjæresten.. skal aldri mer late som om jeg skjønner noe slik at gutter ikke skal tro at jeg ikke skjønner noe bare fordi jeg er jente.. hmm.. Charlotte Lenke til kommentar
johsol Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 tror nok du kan slappe av, det ser ut for at auksjoner på QXL går ganske greit, er nok noen misfornøyde der også men de aller fleste gir jo positiv karakter. Det er på jackpot sin egen (for tiden nedlagte) auksjonside jackpot.no at det virkelig dro til feil kant.. kan nok ta urimelig lang tid før varene kommer etter vunnet auksjon men det ser da ut til at de fleste får varene fra jackpot på qxl.. mvh johsol Lenke til kommentar
M-sport Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå dukka det opp pakkenummer i mailen min, etter at jeg var på en kar i okonomi-support.no for å sende over ordrene...Da ser det ut til at jeg får en sub ikveld og høyttalere i morra, vekt og volum stemte ganske så bra, så jeg tror det bør gå veien nå. Tør ikke tenke på reklamasjon en gang.... Lykke til alle andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå