dannko80 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tenkte å handle noen julegaver på nettet og kom over en Elektrisk scooter på auksjonen til jackpot som jeg da fikk vinnerbud på. Jeg betalte beløpet den 7. Desember og jackpot sier : "Du har vunnet budrunden på varenr:71xxxx, El Scooter m/håndbrems. Ditt vinnerbud endte på kr 350,-. Og vi sender deg varen innen 24 timer fra beløpet er innbetalt." Vel og bra , det går noen dager og jeg har ikke mottat noen varer og jeg sender mail til dem og purrer , og får surt tilbake den 15 desember : "Varen er sendt" , that's it. Ok greit, da venter jeg noen dager til, i dag er det 21 Desember og jeg har fremdeles ikke mottat hverken sporingsnr som jeg ba om i min forrige mail dog heller noen scooter. Ikke svarer dem på telefonnr'et dem oppgir på siden sin. (Jeg har lagt igjen beskjed på svareren) Noen råd ? (Annet enn aldri handle fra jackpot.no flere ganger) ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dette er et firma som også opererer/opererte på QXL.no. Du får nok varene dine, men det kan ta sin tid etter det jeg kan huske å ha lest i karakterboken til dette firmaet på QXL.no. En annen ting er, etter slik jeg ser det, at varene de selger er heller av dårlig kvalitet. Du kan jo prøve å ringe dem, eller sende en mail for å få fatt i sporingsnummer på pakken. Posten bruker også litt lengre tid nå for tiden, så det kan også være noe av grunnen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Posten er/var forsinket med 2 dager på servicepakker, har selv handlet fra jackpot på qxl flere ganger og har ingenting negativt å si om dem. Men det er sant som det blir sagt at det tar litt tid før man får varene, jeg har iallefall fått alt det som jeg har bestilt. Etter hva jeg betalte for varene er jeg godt fornøyd. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Dette er et firma som også opererer/opererte på QXL.no. Du får nok varene dine, men det kan ta sin tid etter det jeg kan huske å ha lest i karakterboken til dette firmaet på QXL.no. En annen ting er, etter slik jeg ser det, at varene de selger er heller av dårlig kvalitet. Du kan jo prøve å ringe dem, eller sende en mail for å få fatt i sporingsnummer på pakken. Posten bruker også litt lengre tid nå for tiden, så det kan også være noe av grunnen. Har ringt dem flere ganger og sendte mail om sporsingnr for 2 uker siden. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Akkurat rundt juletider kan ting ta tid med posten. Endret 21. desember 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Glemte å si at jeg ikke fikk sporingsnummer på de varene som jeg kjøpte. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg må kanskje inrømme jeg har vært litt kjapp og gi dem litt mere tid. Er jo tross allt jul , syns bare det var litt teit at dem sier : "den er sendt" , for , er den først sendt så burde dem kunne gi meg et sporingsnr.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hvor mye betalte du for frakt ? Med mindre du betalte for Norgespakke, får du ikke sporingsnummer. Endret 21. desember 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 fare for det ikke var en norgespakke , fikk uansett en mail her i går med masse unnskyldninger hvor dem skyldte på et eksternt selskap som hadde rota til bestillingene for dem. Uansett blir det for dumt når jeg får en mail av dem hvor dem sier surt : "den er sendt" , Rett og slett blank løgn. Jeg har fremdeles ikke fått pakken av dem. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis du handlet direkte på www.jackpot.no skal det ifølge dem ikke være noen problemer. Les her: http://www.jackpot.no/Kundeservice.aspx Der står det at det eksterne selskapet kun rammet kunder via qxl.no Virker ikke som de har heeeelt kontroll spør du meg... Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 ja , har lest allt der inne. Jeg handla direkte på www.jackpot.no.. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 har ikke fått noe svar på mail av dem på en stund heller nå.. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ikke svarer dem på telefonen , og heller ikke på mail jeg har sendt for flere dager siden.. Begynner å bli litt frustrert nå. Har jo tross allt betalt for varen. Endret 29. desember 2004 av dannko80 Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Scooter til 350,- ??? Er ikke det veldig rimlig? Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Scooter til 350,- ??? Er ikke det veldig rimlig? jovvist , jeg var heldig på en auksjon og fikk et heldig vinnerbud. Nevertheless, jeg burde jo fremdeles få varen til avtalt tid Lenke til kommentar
johsol Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dårlig trøst men du er nok ikke alene i denne skuta, jeg kjemper også med jackpot.no uten å komme noen vei. Betalte varer for over tusen kroner den 7/12, alså begynner å bli noen dager siden. har hatt en rekke telefoner innen jackpot systemet men blir mer og mer overbevist om at jeg er svindlet...... ingen kan gi svar på noe, ingen vet noe å ingen har annsvar for noe. mail blir IKKE besvart.. Har fått mail om at bestilte varer er sluttsolgt, fikk tak i en på lager som hevdet at dette ikke stemte..... fått mail om diverse andre firma som er skyld i det hele men da burde kansje jackpot ta ansvar og ordne opp overfor sine kunder, vertfall kunne de gi litt info og ikke bare skylde på andre.... fikk mail om at jeg skulle få tilbakebetalt alle mine utlegg og ble bedt om å sende mitt kontnummer så de kunne overføre pengene..... to dager etterpå kom ny mail som skulle forklare vorfor alt hadde gått galt, men der sto det også at alle skulle få varene sine....... STADIG FORVIRRET ???? FØLG MED I NESTE EPISODE AV JACKPOT OG DE LETTLURTE NETTHANDLERNE sitter her fortsatt uten verken pengene eller varene !!!!!!!! Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 hehe , jeg vet faen ikke om jeg skal le eller grine Jeg har jo heldigvis ikke lagt ut mer enn rundt 500 kr til sammen med frakt og ekspidisjon , tør ikke på tenke på alle som sikkert har flere tusen utestående hos dem. Jeg var inne en tur å sjekke på qxl.no hva folk sier om jackpot. Jeg ble helt sjokkert.. http://my.qxl.no/accdb/viewUser.asp?IDU=4031538 min teori er grunnen til manglende kundeservice fra jackpot's side er at dem bruker for mange ressurser på å lage falske tilbakemeldinger på qxl. jeg NEKTER å tro at dem har så mange positive tilbakemeldinger den siste mnd. Jeg får ikke svar i det hele tatt på mail lengre fra dem. Lenke til kommentar
johsol Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Måtte bare legge til dette etter VEEEELDIG mange mail til jackpot siden 7/12-04 så kom det endelig svar fra kundeservice på selveste nyttårsaften 31/12-04 **************************************************************** alle ordrer blir effektuert fortløpende. Men vi er underbemannet nå i jula. Regner med pakkene dine snart er i posten hos deg. **************************************************************** Det var hele innholdet, ikke engang hilsen eller en unnskyldning for ikke å ha hørt noe siden 7/12... blir spennende å se hvor dette ender... Venter fortsatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Godt noen hører fra dem... Grunnen til at allt har gått i stå for dem er fordi folkene dem leide inn til å lage systemer for dem drev mer eller mindre på hobbybasis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå