Gå til innhold

Rome Total War: Hvilken unitsize bruker du, og hvor gode specs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruker 'large' siden det gir den historisk korrekte størrelsen på de fleste enhetene i den romerske hæren.

 

Fra Wikipedia:

A century was a unit in the Roman legion. Although originally 100 soldiers, it was more commonly 80 soldiers, led by a centurion.

 

 

P4 3GHz

1GB PC3200

Radeon 9800 Pro

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spiller med huge. Blir så pinglete og stusselig med noe mindre.

Har 1 gig ram, pentium 4 3 giga og 128mb ati radeonx300(Har egentelig ikke peiling, men har på feelingen at grafikkkortet er veldig dårlig...)

Dataen sier fysjom fysjom hvis jeg har over 8000 soldater i custom battle :p

 

Edit: Innlegg 50 :fun::fun::fun:

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

kjører huge å alt ellers på fult med 1024*786 da jeg av en eller annen grunn ikke kan ha høyere enn 1152*864...:(

Kan også bare ha AA på "low AA" eller no! er bare to alternativer å det er ingen AA eller low AA tror jeg det sto!!

Har spilt med 6000 units på brette å det går helt grett!

hva må man gjøre for å kunne ha høyere oppløsning enn 1152*864??

Lenke til kommentar
Du har alt på fult, inlkudert AA? På det systemet liestöl? da må du ha klokka drabelig mye.

 

Personlig har jeg alt på highest (inludert AA 6x), untatt unit size det er på default.

 

Kjører også alt på fult så vidt jeg vet! er bare to alternativer på AA hos meg! hvordan får du t å bestemme at du skal ha AA på x6???

Vis man har unitsize på default så klarer man det jo med nesten et hvilket som helst skjermkort! huge derimot krever sinnsykt mye mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...