White Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva er egentlig forskjellen på disse?: fUnc sUrface1030 dual-side Orange Musmatte for Gamers 215 kr datakjeden fUnc Surface 1030 Gaming-musmatte 310 kr datakjeden Lenke til kommentar
E.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Njaa, utenom at de er like gamle, dårlige og utdaterte er det vel bare fargen som er forskjell? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Åja, de er så gamle og utdaterte at de er helt ubrukelige. E.T, eXactmat og fUnc kom på delt 2. plass i gamer.no`s store musematte test. fUnc er en bra matte. Trådstarter: Fargen er den eneste forskjellen. Den fåes forresten for 190,- hos www.microplex.no. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det finst jo utrolig mye bedre valg... Steelpad S&S Qpad Corepad Exactmat Gamer.no har ikke stort mer "peiling" på musematter en du og jeg har Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Njaa, utenom at de er like gamle, dårlige og utdaterte er det vel bare fargen som er forskjell? Å si at Func 1030 er direkte dårlig er jo å overdrive da.Jeg har Func 1030 og Logitech MX-510 og synes det fungerer helt glimrende. Mye smak og behag når det gjelder musmatter.Selv om Gamer.no sier at en musmatte er bra,betyr jo ikke det at alle andre syns det. Hvis Gamer.no hadde hoppet på sjøen og druknet,så hadde vel du gjort det samme? Endret 22. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ok, overdrev... Men kan du pent forklare det du skrev under der? Det jeg sa er at jeg _IKKE_ var enig med gamer.no Hvorfor skulle jeg hoppe i sjøen sammen med dem da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvorfor skulle jeg hoppe i sjøen sammen med dem da? Har du prøvd alle musmattene som du sier er bedre enn Func 1030? Det virket bare på meg som om du kun stoler på det testene sier. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvorfor skulle jeg hoppe i sjøen sammen med dem da? Har du prøvd alle musmattene som du sier er bedre enn Func 1030? Det virket bare på meg som om du kun stoler på det testene sier. alle utenom corepad ja... Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har også kombinasjonen fUnc+MX510, og jeg elsker den. Meget bra matte, meget bra mus. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har også kombinasjonen fUnc+MX510, og jeg elsker den. Meget bra matte, meget bra mus. Spørs hva du sammenligner med Personlig mener jeg Razer DB + exactmat er det beste valget. Men Q-pad er heller ikke å forakte... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kom ikke å si at gamer.no ikke har peiling på musematter. De har prøvd ca. 95 % av alle som finnes, og de kom fram til at Q-Pad, Corepad og Steelpad S&S er de beste mattene i sin klasse. fUnc og eXactmat kom som sagt på delt 2. plass i plastmatte-kategorien. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kom ikke å si at gamer.no ikke har peiling på musematter. De har prøvd ca. 95 % av alle som finnes, og de kom fram til at Q-Pad, Corepad og Steelpad S&S er de beste mattene i sin klasse. fUnc og eXactmat kom som sagt på delt 2. plass i plastmatte-kategorien. Jeg sa aldri at de ikke hadde peiling, men jeg tviler på at de har tatt seg skikkelig god tid på å prøve og veie skikkelig opp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 fUnc er bra. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 fUnc er bra. Spørs hva du sammenligner med... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 E.T gidd! Tåler du ikke at folk synes fUnc er en bra matte? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 fUnc er bra. Spørs hva du sammenligner med... legg deg...ikke rakke ned på fUnc. flere av de du ramset opp suger mer...iallefall for min smak. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 XeRam, har du i det hele tatt prøvd de mattene som "suger mer"? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 fUnc er bra. nei. det er feil. man må ikke sammenligne alle ting for å finne ut om det er bra eller ikke. nettopp det som er feilen med mange.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 XeRam, har du i det hele tatt prøvd de mattene som "suger mer"? ja, corepad er sinnsyk ekkel. likte ikke steelpad heller Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Dette ble etterhvert en diskusjon som beveget seg betydelig utenfor topic (som egentlig dreide seg om hva? At du trengte hjelp til å velge den billigste av 2 like musmatter?). Selv digger jeg fUnc rett og slett fordi den er grei og musen glir lett på den, samtidig som jeg aldri ville overlevd støyen fra icemat og de ripene jeg garantert hadde klart å påføre den, andre hater sikker fUnc pga at den spiser opp putene på musen eller hva det måtte være. Skal vi si at vi respekterer hverandres meninger og heller avslutter denne saken?... Endret 23. februar 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå