Gå til innhold

fUnc mustmatte - forskjell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njaa, utenom at de er like gamle, dårlige og utdaterte er det vel bare fargen som er forskjell?

Å si at Func 1030 er direkte dårlig er jo å overdrive da.Jeg har Func 1030 og Logitech MX-510 og synes det fungerer helt glimrende.

Mye smak og behag når det gjelder musmatter.Selv om Gamer.no sier at en musmatte er bra,betyr jo ikke det at alle andre syns det. Hvis Gamer.no hadde hoppet på sjøen og druknet,så hadde vel du gjort det samme? :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Kom ikke å si at gamer.no ikke har peiling på musematter. De har prøvd ca. 95 % av alle som finnes, og de kom fram til at Q-Pad, Corepad og Steelpad S&S er de beste mattene i sin klasse.

fUnc og eXactmat kom som sagt på delt 2. plass i plastmatte-kategorien.

Jeg sa aldri at de ikke hadde peiling, men jeg tviler på at de har tatt seg skikkelig god tid på å prøve og veie skikkelig opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette ble etterhvert en diskusjon som beveget seg betydelig utenfor topic (som egentlig dreide seg om hva? At du trengte hjelp til å velge den billigste av 2 like musmatter?). Selv digger jeg fUnc rett og slett fordi den er grei og musen glir lett på den, samtidig som jeg aldri ville overlevd støyen fra icemat og de ripene jeg garantert hadde klart å påføre den, andre hater sikker fUnc pga at den spiser opp putene på musen eller hva det måtte være. Skal vi si at vi respekterer hverandres meninger og heller avslutter denne saken?...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...