Blaster2k Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Føste skritt mot førerkortet I dag, rundt klokken 08:45 bestod jeg teoriprøven hos biltilsynes! jeg fikk 25 feil, man kan maks ha 27 feil for å ikke stryke :D Jeg anbefaler dere å ta teorikurs om dere har råd, jeg leste nemlig ikke noe før prøven. Hadde dåg en god lærer. Jippii Riktig god jul til alle sammen! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gratis da, gleder meg først å frem til at jeg kan få kjøre moped/lettmotorsykkel, også blir det førekort ettervært her å, men det er dan 2/3 år til jeg får det Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Trur teorikurset var utrulig bortkastet, fikk riktig nok 10 feil utn å ha lest noe...Dro aldri hjem fra kurset og følte jeg hadde lært noe nytt + at jeg gikk glipp av en del fotballtreninger Lenke til kommentar
power Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Enig at teorikurset er bortkastet. Jeg hadde ikke teorikurs, sto på første forsøk med 23 feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå