karlstorpet Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva ville dere valgt som reise høyttalere: JBL On Tour eller Tivoli iPal Noen som har erfaringer de vil dele? Jeg hører forøvrig nesten aldri på radio, og for min del er det litt sånn at høy lyd er bedre enn "fin" lyd (jeg hører som regel ikke forskjell når folk prøver å overbevise meg..) Lenke til kommentar
karlstorpet Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 *bump* fant et alternativ til Creative Travelsound Er det noen der ute som har noen av disse reisehøytalerene? Hvilken vil du evt. anbefale? Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Creative bør du utelukke ihvertfall. Crap-lyd. iPal er vel den av de som har litt flere bruksområder, da den kan brukes som radio også. Lyden er bra - også er den jo sykt stilig - ihvertfall hvis du har en matchende iPod JBL sin gir meget bra lyd. Bor du i Oslo bør du stikke innom Apple Store i Dronningmauds gate, der har de et eksemplar. GOD LYD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå