P-in-P Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 For et par dager siden så var jeg lykkelig og glad for jeg skulle skaffe Half Life 2, gikk innom Elkjøp butikken i nærheten for der viste jeg at de hadde inne, men neida det var en som nettopp hadde kjøpt det før meg Neste dag viste det seg at bestemoren min skulle bort og at det var en elkjøp butikk der og jeg tenkte jeg skulle sjekke da på internett om den butikken hadde det inne og det hadde de, jeg la av et og gledet meg vilt også her viste det seg at det var utsolgt Neste dag (eller i dag rettere sagt); Onkelen hadde vært ute og reist og kom hjem igjen i dag og jag hadde spurt om han kunne skaffe spillet til meg og det ville han om ham kunne, men så gikk telefonen min tom for strøm (noe jeg ikke viste), han fant spillet, men det var ikke den prisen jeg sa det var så han tenkte han skulle ringe å høre. Dette gikk selvsagt ikke så han besluttet å ikke kjøpe det Nå for et par minutter siden ringte jeg bare for å høre på den lokale elkjøp butikken for å høre om de hadde fått det inn igjen OG DET HADDE DE Gjett om jeg ble glad og løp fort over brua til butikken Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så flott Gled deg! Er et kjempe bra spill med utrolig fysikkmotor og makeløs grafikk! Er etter min mening tidenes spill, og innfridde alle mine forventninger Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Heldige deg... Det blir vell "du får vente til freddan" på meg (julaften) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå