Gå til innhold

SE Z600 eller Samsung E700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Man kan vel heller si at Z600 er en T630 i klappformat. Men den er faktisk ikke så stor å upraktisk som alle skal ha det til. Jeg ville nok ha valgt Z600 fremfor E700. Mest på grunn av at jeg synes at Samsung har et mye mer upraktisk og mindre brukervennlig menysystem enn SE. Men hvis du er veldig opptatt av skjerm og kamera bør nu nok velge E700 i stedet. E700 har vel VGA, mens Z600 har et litt slitent CIF-kamera.

E700 koster vel fortsatt 8 - 900 kr. mer enn Z600...

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Man kan vel heller si at Z600 er en T630 i klappformat. Men den er faktisk ikke så stor å upraktisk som alle skal ha det til. Jeg ville nok ha valgt Z600 fremfor E700. Mest på grunn av at jeg synes at Samsung har et mye mer upraktisk og mindre brukervennlig menysystem enn SE. Men hvis du er veldig opptatt av skjerm og kamera bør nu nok velge E700 i stedet. E700 har vel VGA, mens Z600 har et litt slitent CIF-kamera.

E700 koster vel fortsatt 8 - 900 kr. mer enn Z600...

E700 koster 1kr med tele2pluss på siba nå da...

Lenke til kommentar

har z600 og er kjempefornøyd me den! så lenge du ikke har planer om å putte den i lomma i miss sixty bukser og sånn funker den bra...den passer inn i veska som alle andre mobiler...

dessuten er den mye mer brukervennlig enn e700...dessverre er det ikke mye minne på telefonen, men det er jo bare å overføre bildene til dataen etterhvert som den blir full.

er skikkeli fornøyd me telefonen jeg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...