Eventh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Sitter med et standard norsk PS2-tastatur fra Logitech under fingrene. Når jeg trykker shift+w+d piper maskina. Jeg har oppdatert drivere fra Logitechs hjemmesider, og rådført meg med onkel Google, men kommer ingen vei videre. For dere som er glad i FPS-spill, så vil shift+w+d si å gå på skrå mot høyre - det rare derimot, er at shift+w+a fungerer. Det er ingen hotkey eller stickykey fra Logitech som ligner på denne kombinasjonen. Tastaturet greier alt fra 5 til 9-tasters kombinasjoner uten at systemet piper. Shift+w+d er den eneste med kun 3 taster tastaturet/maskina ikke klarer. OS er XP Pro engelsk versjon. Håper noen har gode tips på lager. :-) Endret 21. desember 2004 av Mint Bob Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Mange PS2-tastaturer piper når man holder forskjellige taster inne. Det kan hende at du burde vurdere et USB-tastatur. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er vel ikke ett "black internett keyboard" du har? eg har det og det er akuratt samme feilen på det. Lenke til kommentar
Eventh Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Det er vel ikke ett "black internett keyboard" du har? Det er et hvitt Internet Keyboard. Etter noen søk viser det seg at å holde inne shift+w+d er en fin test for å se om tastaturet funker godt til spilling. Går ut ifra at dette er en feil som ikke lar seg fikse så lett. Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Logitech mistet en god del ansinitet i mine øyne når jeg fant den samme feilen på mitt Logitech. Greit nok at det er kun de 3 tastene som ikke fungerer sammen.... MEN JEG VIL CROUCHE OG GÅ TIL HØYRE SAMTIDIG FOR ****!!! Jeg byttet sint og såret over til gode gamle keytronic.... Lenke til kommentar
thors1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er flere tastatur som skaper seg på denne måten! Selv har jeg et Black internett keyboard, hvor komamndoen shift +w +d er "ulovlig". Det jeg bruker nå er et Microsoft Digital Media Pro Keyboard, hvor man ikke kan crtl +space ELLER caps+ space/space +caps. utrolig irriterende?; ja! Skal kjøpe/låne et Logitech Internet Navigator Keyboard SE av en kompis. Det virker for meg som at dette er det ultimate gaming- tastaturet! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det funker på mitt logitech internet navigator SE... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg sitter her med et MS wireless mulitimedia 1.1. Har et lignende problem, Jeg kan ikke trykke CTRL+F4 for å lukke programmer. Hva skylles da dette? Endret 23. desember 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg sitter her med et MS wireless mulitimedia 1.1.Har et lignende problem, Jeg kan ikke trykke CTRL+F4 for å lukke programmer. Hva skylles da dette? ALT+F4 ! Tibake til topic: Jeg har selv et svart Logitech Internet Keyboard og SHIFT+W+D fungerer utmerket. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 høres ut som et ghosting problem.. og hvis det er det, er det vel igrunn lite som kan gjøres for å løse problemet vil jeg tro (annet enn å bruke andre knapper eller bytte tastatur..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå