CurSe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Akkurat kjøpt meg xbox, men det er noen ting jeg lurer på. Er helt grønn på dette området. - Kan jeg overføre mp3 til harddisken med CD-R plater?(jeg får ikke noe opp i filbehandler) - Hvordan kommer man seg tilbake til Dashbord når man er inne i et spill(uten å starte hele greia på nytt) - Skal det lyse rødt når man ikke har den i normal modus(må holde powerknappen inne i 2sek for at den skal boote med avalaunch dashbord)? Jeg er ganske sikker på at jeg har rotet litt med de forskjellige navnene og sånt, men jeg håper at dere skjønner hva jeg spør om Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Akkurat kjøpt meg xbox, men det er noen ting jeg lurer på. Er helt grønn på dette området. - Kan jeg overføre mp3 til harddisken med CD-R plater?(jeg får ikke noe opp i filbehandler) - Hvordan kommer man seg tilbake til Dashbord når man er inne i et spill(uten å starte hele greia på nytt) - Skal det lyse rødt når man ikke har den i normal modus(må holde powerknappen inne i 2sek for at den skal boote med avalaunch dashbord)? Jeg er ganske sikker på at jeg har rotet litt med de forskjellige navnene og sånt, men jeg håper at dere skjønner hva jeg spør om Må bare spørre deg om en ting: Har du modda den? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Siden han kjører Avalaunch har han vel kanskje modda den ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) De fleste DVD-drev som leveres med XBOX, støtter ikke CD-R. Bruk nett, eller brenn som DVD Endret 21. desember 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Siden han kjører Avalaunch har han vel kanskje modda den ja Sorry, skommleste. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bruk nettverk ja , har laget en liten guide som kansje hjelper deg i mellom dette ? Liten enkel FTP guide for næwbz (ny begynere ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå