Zl8 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hei, Fant tidlig på lørdag ut at jeg måtte gå til anskaffelse av en NEC 1770NX lcd, og klikket meg litt rundt på dette internettet. Fant skjermen jeg ville ha både her og der, men siden jeg tidligere har vært rett så fornøyd med netshop, så rotet jeg meg frem til www.netshop.no. Der så jeg at skjermen jeg ville ha ikke var på lager, men ventet inn den 20. desember. Skrev så en mail på samme lørdags formiddag, der jeg spurte om denne dato var bekreftet, og om de ville klare å levere innen juleaften. Svaret kom etter en liten time, og de ville klare å levere denne med 99% sikkerhet, alt ettersom hva posten kunne finne på. Mandag morgen klikket jeg meg inn, bestilte en stykk skjerm samt kabel. Sannelig, idag tirsdag, så står skjermen i esken sin, med både kabel og sjokolade på pulten min. fole flott. Endret 21. desember 2004 av Zl8 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 det vakke gæli! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Tror pokker meg vi trenger en egen Netshop Kategori Endret 21. desember 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
Cyrano Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Netshop er best og sånn er det bare. GO NETSHOP Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg bestilte meg amd 64 3500+ med hovedkort forige mandagog jeg fikk hentelappen av posten på tirsdag jeg vil også si at jeg har aldri fått så rask levering før! jeg elsker netshop hvis man bestiller før kl 15.00 sender de det samme dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå