animatrix Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har en kompis som har kjøpt seg ny pc, med ett gforce fx 5200 med tv ut på, men problemet er at på nview på skjermkort egenskapene for vi ikke opp anlternativet clone. for bare single screen. hvorfor dette, den har nyeste nvidia driver installert. han for pc på tv men han kan bare bytte på, ikke se på begge samtidig så skjermkortet har detectert at tv'n er der. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal vente litt her å se om du får noen svar før jeg legger noe her som ikke er riktig men du kan kanskje prøve et annet kort hvis du ikke får hjelp av andre Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Prøv å kjør veiviseren til "dual view" eller hva det heter. Så skal det være mulig å clone. Lenke til kommentar
animatrix Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Prøv å kjør veiviseren til "dual view" eller hva det heter. Så skal det være mulig å clone. hvor gjør jeg dette hen, mener jeg ikke har sett det noen steder på fx 5200 menyen Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Husker ikke det i farten, men tar jeg ikke feil skal det være som et alternativ med det samme du får opp nVidia menyen. Altså; høyre klikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> 5200FX -> og der skal det være Er i all fall sånn på mitt 6800GT kort Lenke til kommentar
animatrix Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Husker ikke det i farten, men tar jeg ikke feil skal det være som et alternativ med det samme du får opp nVidia menyen. Altså; høyre klikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> 5200FX -> og der skal det være Er i all fall sånn på mitt 6800GT kort tror jeg har sjekket alt på den menyen men kan sjekke en gang til, men har sittet lenge og bladd igjennom alt som er der og har ikke funnet noe som har med dual eller clone og gjøre Lenke til kommentar
animatrix Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Husker ikke det i farten, men tar jeg ikke feil skal det være som et alternativ med det samme du får opp nVidia menyen. Altså; høyre klikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> 5200FX -> og der skal det være Er i all fall sånn på mitt 6800GT kort tror jeg har sjekket alt på den menyen men kan sjekke en gang til, men har sittet lenge og bladd igjennom alt som er der og har ikke funnet noe som har med dual eller clone og gjøre ja og på den menyen er det noe som heter nview, og der bytter du til clone og sånn egentlig, men der kan jeg bare få valgt single screen, selv om jeg på samme menyen kan velge mellom skjermkortet og tv'n, men ikke begge to samtidig. Endret 21. desember 2004 av animatrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå