above Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 God aften! Jeg skal installere et galleri på hjemmesiden min, men får denne feilmeldingen: Could not create a mySQL connection, please check the SQL values entered MySQL error was : Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client Jeg har installert MySql, men sikkert en eldre versjon enn det galleriet krever! Jeg bruker den MySql`n som fulgte med Appserv! Vet noen hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere? Jeg har et spørsmål til og det er om noen vet hvordan jeg oppretter databaser i MySql? Hadde vært utrolig fint om dere kunne ha lagt ved linker til nyere MySql og det jeg eventeult trenger for at jeg skal få alt dette her til å fungere! Jeg må bare si tusen takk for hjelpen på forhånd! Håper noen kan hjelpe meg med dette! Har holdt på med dette i flere timer nå, men uten noe resultat! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
above Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ingen som vet`? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ser mer ut som at du har installert en for my MySQL i forhold til PHP. MySQL manualen er fin i slike tilfeller: http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/Old_client.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå