_lefze_pwns_all Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei, Jeg tenkte å kjøpe ny psu , siden den gamle yter for lite til å drive systemet skikkelig, så jeg tenkte på denne , og det står at det er "With SATA Connector" , vil det si at jeg ikke kan bruke den på IDE systemet mitt? Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er med kontakter til SATA disker, men det er også med kontakter til IDE disker. Så denne kan du bruke Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Joda du kan bruke ide disker. Poenget er at sata disker bruker en spesiel strømkontakt, altså sata-strøm. Så den har plugger til sata, så du slipper å bruke en konverter mellem 4pin og sata Kan anbefale northQ 4001 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ville sett etter minimum 350 W, og med 12 cm vifte pga. støy. Et eksempel: NorthQ 4001 Silent stillegående 400 W. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 ok takk for raske svar, tror det blir denne, siden budsjettet er stramt, og allerede bestilt nytt hk, ram, kabinett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå