fisken007 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. Opplevde et MEGET rart problem nå nettopp og kan ikke skjønne hva som er problemet Etter at jeg installerte nyeste patch til bf1942 får jeg "signal out of range" over hele skjermen når jeg går inn i spillet, jeg kan da legge ned spillet og avlsutte det via taskmanager. og som sagt, dette skjedde etter jeg installerte patchen. (1.61) Alle andre spill fungerer, har installert nyeste catalysatdriver og annet. Skjermkort: r9800pro256mb P4 winxp Sp1 Noen som vet hva problemet kan komme av? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sikker på du ikke kom borti skjermkabelen akkurat da? Eller at innstillingene på oppløsning i BF1942 er utenfor det skjermen din klarer? Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hehe den første er uaktuell siden jeg har startet og avsluttet flere ganger, men prøver en komplett reinstall nå og så skal jeg prøve å starte opp med forskjellige oppløsninger på skjermen.. Default oppløsning er vel 800*600 i bf og skjermen klarer vertfall 1600.. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvor skaffer man den nye patchen ? Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 www.bf1942files.com ellerno Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Plages med det samme jeg <---- Link Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 det kan være at spillet kjører på for mye hz (hertz) som skjermen ikke takler... Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 litt rart at jeg bare har dette problemet etter at jeg har installert nyeste driver. Men skal jeg prøve å sette hz lavt eller høyt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Lavt. Typiske skjermer takler opp til 75 i 1600x1200, 85 i en oppløsning under osv. Men det kan også hende den bommer på oppløsninga. F.eks hvis den prøver 848x720. Skjermen takler sikkert oppløsninga i teorien men elektronikken kan bli forvirret av sånne merkelige oppløsninger og gir feilmelding. Det kan også hende om opptaderingsfrekvensen blir satt helt rart, f.eks til 62,5Hz. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) litt rart at jeg bare har dette problemet etter at jeg har installert nyeste driver. Hvis du leser litt høyere opp i tråden ser du at det er en annen som har akkurat samme problem. Kanskje det er noe med den patchen som ikke er helt heldig. Endret 21. desember 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Fikk fiksa det Change the Refresh Rate Setting in DirectX To change the default refresh rate setting in Dxdiag: 1. Click Start, and then click Run. 2. In the Open box, type dxdiag.exe, and then click OK. 3. On the More Help tab, click Override. 4. Click Override Value, type a refresh rate setting in the Override Value box that is supported by both your video adapter and your monitor, and then click OK. Try one value at a time. Note Typical values are 60, 62, 72, and 75. 5. Click Exit. Note If you change the video refresh rate to a setting that is not supported by your monitor, you can damage your monitor. Check the documentation for your monitor or contact the manufacturer of your monitor to determine compatible refresh rates before you change the default refresh rate setting for your video adapter. To determine a refresh rate setting that is supported by both your video adapter and your monitor: a. Click Start, point to Settings, and then click Control Panel. b. Double-click Display. c. On the Settings tab, click Advanced or Advanced Properties. d. On the Monitor tab, make sure your monitor is selected. If an incorrect monitor is selected, or if a standard or unknown monitor is selected, click Change, click the manufacturer and model of your monitor, and then click OK. e. On the Adapter tab, click the Refresh Rate box. Dette var løsningen for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå