Nidhogg Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som har sett filmen Shaun of the dead? Lurer på å kjøpe den. Noen som kan anbefale? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har iallefall litt lyst til å se den, kjøp den du, sikkert ikke den verste filmen som finnes. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Midt på tre'et film... Lei den du, og kjøp heller en annen film.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 En veldig morsom Zombie-komedie. Men den taper seg veldig på slutten da den blir mer 'seriøs' uten helt å klare det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Den var utrolig morsom, men er vel leievideomateriale. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Synes den var på det jevne, litt billig humor og fordummende handling, men greit nok hvis du vet hva du går til. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer. Må nok si meg enig der ja. Bortsett fra at den eneste zombiefilmen jeg har sett før er Dawn of the Dead. Jeg trudde Shaun of the Dead var en parodi, men det var den vel ikke. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer. Synes det er en hysterisk morsom film. Spesiellt når hovedpersonen går og kjøper morgenavisen og er litt trøtt:P Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer. Synes det er en hysterisk morsom film. Spesiellt når hovedpersonen går og kjøper morgenavisen og er litt trøtt:P ja...også va det en del morsomme "frampeik", hvis det er det det heter. Som f.eks når han lille gutten sparker fotballen på Shaun, så sier Shaun: "Next time, you're dead!" og når Shaun og kompisen kommer hjem sent og bråker. Så kommer Pete ned og kjefter. Så sier kompisen til Shaun: "Next time I see him, he's dead!" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Masse som toppet den filmen. Gjerdescenen Pilen Slossingen i queen beat. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer. Må nok si meg enig der ja. Bortsett fra at den eneste zombiefilmen jeg har sett før er Dawn of the Dead. Jeg trudde Shaun of the Dead var en parodi, men det var den vel ikke. Hmm jo, den er en parodi på den jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå