ntz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det mulig å bytte ut chipsetvifta med ei kjøleribbe? Er det trygt? Vifta har en veldig irriterende høyfrikvent lyd. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det går bra det. Du kan kjøpe passive på microplex og 3dfxcool. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det går bra det. Du kan bruke f.eks en passiv 486-kjøler eller noe tilsvarende om du har liggende. Et annet alternativ er å riva av papiret på toppen av vifta og ha en dråpe sykkelolje eller tilsvarende på glidelageret som er der. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ...eller stille ned hastigheten på viften i bios, det kan iallefall jeg med mitt ic7max3-kort. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vifta på IC7-G'en mitt har bynt å slurve virker det som. Bra tips det med olje ned i toppen av vifta Det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Denne kjøleren bruker jeg på mitt Abit kort.Det fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå