hanszpett Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det noen som har samme problemet som meg? Klarer ikke starte Premiere Pro med Windows XP SP2. Det bare fryser halveis i loadingen. Men fungerer fint hvis jeg avliver SP2. Begynner å bli en av de som missssliker SP2. Finnes det ikke en patch eller oppgradering etc. for Premiere Pro og 1.5 for SP2? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
bart_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har selv SP2, men har ikke noen problem med å kjøre Premiere Pro 1.5 Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Håper flere kan gi noen synspunkter her. Har ikke oppgradert til sp2 enda, men vurderer det. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Funker fint hos meg Så det er bare å oppgradere til SP2. Kan hende han har en fæl liten Warez release Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har googlet litt. Foreslår du tar en tur innom denne og denne linken. Begge er rimelig tydelig på at problemet kan ligge i tredjeparts drivere og codec'er. Lenke til kommentar
mad_amd Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde samme problemet. Reinstallerte Premiere 1.5, deretter forsvant problemet. Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Nå er alt på stell, trengte bare å reinnstallere Ace mega codec pack... Chiou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå