ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 O-V-E-R-K-I-L-L! O_O Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 blir vel til at jeg klokker den opp litt,hvis den er så underklokka som dere sier. Det kan du som sagt bare glemme på grunn av biosen Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Anyway, absolutt IKKE noe man bør kjøpe på AVBETALING! Veldig surt å måtte betale for i årevis når den ikke er verdt en dritt før tiden uansett. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Anyway, absolutt IKKE noe man bør kjøpe på AVBETALING! Veldig surt å måtte betale for i årevis når den ikke er verdt en dritt før tiden uansett. Enig! Nesten som at jeg skulle betale for 450 MHzen jeg har her i dag (ikke den jeg bruker nå, men den er fin å høre musikk på når jeg spiller på den beste. Den jeg er på nå er ikke noe monster den heller, da.)! Ville ikke likt å betalt for den nå mer. Den er faktisk kjøpt på den måten, men la oss nå komme til topic! Hvis du selv skal bruke den til spill, er den jo veldig fin-fin. FarCry og Half-Life 2 vil gå glatt på den, men la oss si at moren din skal bruke den der til nettbank! Radeon X800XT og 2 gb RAM?! Ler bare an tanken! :!: Og den disken! :o Som MortenGj sier, dette er overkill for alle andre en gamere! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor vidt man skal kjøpe noe på avbetaling eller ikke er primært et spørsmål om rentekostnad. Hvis det lønner seg i kroner og øre når man regner på rentekostnadene å kjøpe på avbetaling over to eller tre år, spiller det strengt tatt ingen rolle om man hiver varen i søpla uka etterpå. Prisen må uansett måles mot varens levetid, ikke betalingstiden. Jeg ville nå tro at denne maskinen er fullt brukbar om 3 år. I hvert fall til epost og nettbank! Problemet med avbetaling er selvsagt at mange bruker det som et buffer mot dårlig råd. Har du dårlig med cash, er det greit nok. Men har du ikke råd så har du ikke råd uansett hvor lang tid du har å betale på. Sorry, off topic. Geir Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) den kommer iallefall til å tape seg mye kjappere i verdi enn en billigere pc.. til nettbank og word kommer man jo aldri til å trenge en slik pc. Men det var jo et bra tilbud Endret 23. desember 2004 av kjaks Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Hvor vidt man skal kjøpe noe på avbetaling eller ikke er primært et spørsmål om rentekostnad. Hvis det lønner seg i kroner og øre når man regner på rentekostnadene å kjøpe på avbetaling over to eller tre år, spiller det strengt tatt ingen rolle om man hiver varen i søpla uka etterpå. Prisen må uansett måles mot varens levetid, ikke betalingstiden. Jeg ville nå tro at denne maskinen er fullt brukbar om 3 år. I hvert fall til epost og nettbank! Problemet med avbetaling er selvsagt at mange bruker det som et buffer mot dårlig råd. Har du dårlig med cash, er det greit nok. Men har du ikke råd så har du ikke råd uansett hvor lang tid du har å betale på. Sorry, off topic. Geir god jul Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Overkill nei! Dette her er massemord Synes at hun bør kjøpe en pc på elkjøp eller noe.... En med intel celeron hvis ikke du skal bruke dentil å spille med da. God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå