AndersT2 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Blir mer og mer irritert over av NFSU 2 starter automatisk når man putter inn CDen. Er det noen måte å slå dette av, foruten å slå av at andre CDer starter automatisk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Mener å huske at man kan holde inne CTRL eller SHIFT når man putter inn CDen for å hindre autostart Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er shift. Men jeg tror det også går an å fikse på et eller annet inne på Properties på cd-rommen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er shift. Men jeg tror det også går an å fikse på et eller annet inne på Properties på cd-rommen Men da vil vel dette skje med alle andre cd-er. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er shift. Men jeg tror det også går an å fikse på et eller annet inne på Properties på cd-rommen Men da vil vel dette skje med alle andre cd-er. Hehe, greit for meg det Hater autorun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå