V-by Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg får ikke spillt min battlefield 1942 på internet, den funker helt fint i singleplayer og lan game, men når jeg går inn på internet games eller hva det nå enn står så låser hele spillet/pc'en seg og jeg må restarte hele pc'en, fikk et tips av en kammerat om å skru av alle branmurene jeg hadde på, skrudde av norton brannmuren som sto på men det hjalp fremdeles ikke, hva har skjedd, det har funket å spille på internett før, men etter en formatering av en firusfylt pc så virket den ikke lenger på internet.. hjelp noen.. er lei av å spille mot botter Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 rett patch ? sikker på at noe ikke er galt med PCen din ? specs. på PCen ? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 riktig patch 1.6. ganske sikker på at pc'en min skal være i orden, battlefield er det eneste som ikke funker på internett, jeg kan spille ut 2004, cs og slikt, battlefield er det eneste som ikke funke. tenkte kanskje at det va noe galt med spillet så jeg sletta det og instalerte det på nytt, men det virker enda ikke. kanskje noe galt med cd'en? fått noen riper eller noe? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Nå har jeg vert en kjapp tur hos en kompis og lånt cd'er til bf 1942, instalert men det er ikke noe forsjell fra før, vil enda ikke spille multiplayer. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hadde samme problem og da hjalp det utrolig nok å oppdatere driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 nå funker det merkelig nok, instalerte fra noen andre cd'er og har et anna virusprogramm, og brannmur, kanskje det var noe av det som var feilen. :!: Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Veldig få servere som kjører med 1.6 patchen lenger. Last ned 1.61 Endret 12. januar 2005 av FPShooter Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 lasta ned den nå, men nå legger spillet seg ned på startlinja, og blir liggenes der, jeg får den ikke opp, jeg begynner å bli ganske frustrert nå.. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 kan jeg få en link til den patchen? sliter med å spille online jeg oxo Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 http://www.gamershell.com/download_7710.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå