zaico Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg hjalp broren til dama å bygge pc her for en tid tilbake, og vi kjøpte endel komponenter, bla. et Radeon 9800pro 128MB fra Psdata. For noen uker siden begynte vi å oppdage endel artifacts på skjermen, og etter litt feilsøking fant jeg ut at skjermkortet hans var defekt. Jeg sendte en mail til psdata, og fikk beskjed om å sende inn kortet. Dette gjore vi selvfølgelig. Etter at Psdata fikk inn kortet, tok det bare en dag eller to så fikk jeg beskjed om at kortet var byttet i et annet Radeon 9800pro (akkurat som forvententet). Men så viste det seg at de ikke fikk inn det kortet før 23.12, jeg sendte da en mail om at vi gjerne ville ha en fungerende pc i jula og om vi kunne få et annet R9800pro evt et tillsvarende kort 6800le eller 6600GT! (dette var ikke noe vi hadde krav på, men vi håpet på litt "goodwill") Fikk følgende svar: "jeg sender et Radeon 9800xt i dag", i dag sitter han og spiller med sitt splitter nye Asus Radeon 9800xt 256MB! Det kaller jeg service Tror nesten jeg også handler på Psdata neste gang jeg skal ha noe nytt.. Endret 21. desember 2004 av zaico Lenke til kommentar
JuB Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jepp, psdata er tingen. Kjøpte meg pc fra netshop i forje uke, på dette hk-et var det 24pins atx. Så denne adapteren hadde jeg ikke, sendte en mail til psdata. Fikk raskt svar, var bare å komme opp å hente denne. Men det viste seg å være feil adapter, sendte mail igjen, igjen raske svar. Kunne komme å hente riktig adapter og beholde den gamle PSDATA Skulle bare vært litt bedre utvalg.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hører bra ut! Har stort sett alltid bestillt komponenter fra komplett.no, men tok en liten sjanse og bestillte fra Psdata siste PC min skulle oppgraderes. Levering fra komplett pleier vanligvis å ta 1 arbeids-uke (5 dager), men hos Psdata tok det kun 2 dager før stæsjet lå på mitt lokale postkontor! Thumbs up for PSdata! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Enig: PS DATA ROCKS!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jepp, helt enig. Folka på PS er kjernekarer. Bare gode opplevelser derfra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) jepp. skjermkort vifta mi slutta brått å fungere men jeg sendte en mail og de skulle sende en ny med en gang de fikk de inn! kjempe bra servis! eneste jeg trengte å gjøre var å ta bilde av vifta mi så de kunne vite hvilke det var! det tar også max 3 dager fra du bestiller til du får varen, så de er raske til å sende også! digger den shappa! Endret 21. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå