Gå til innhold

Hopper ut av spill.

Anbefalte innlegg

Hei

For 2 måneder fikk jeg meg ny data. Det er en sjølvbygd pc med 2 gig RAM, 3,06 GHZ prosessor (socket 775), GeForce 6800 og litt annet snadder. Jeg installerte de nyinnkjøpte spillene Rome Total War og Track Mania. Dette fungerte PERFEKT, og jeg var strålende fornøyd med innkjøpene. Men plutselig etter 1 og en halv måned med Rome spilling hopper dataen ut av spillet og "returnerer" til windows! Har det nøyaktig samme problemet på Track Mania, men der er det bare på en bane den hopper ut. Jeg har forhørt meg på spill forumet om hva som kan skyldes dette problemet (bare i Rome), og de håper det blir fikset i den nye Rome Patchen som kommer i januar (eller noe sånt). Siden dette er både et problem i Rome Total War OG Track Mania, trur jeg det er noe annet som er problemet. Jeg har orginalversion av XP Home Edition (venligst ikke start en diskusjon her om hva som er best av Home og Pro takk), nyoppdaterte drivere på grafikk kort, mus (Logitech MX 900 Bluetooth) og nyoppdaterte drivere på hovedkortet. Dessverre så har jeg opplevd at dataen "hopper ut av" Track Mania også på den gamle PCen. Det er når jeg skal loade RaceC1 i Track Mania, og starte et nytt tick/runde (kall det hva F du vil), at alt går galt. HJELP! Hva er feil?

MVH

Isdas

aka

Erik Aasmundrud

PS: Fant ikke noe bedre sted enn dette stedet til å legge ut emnet. Beklager dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...