husmann Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Har hatt masse problemer med å få kortet til å "starte" opp. Etter mye strev har jeg funnet ut at DET problemet lå i minnebrikkene og hvordan de ble dyttet inn i slotene sine. Kortet kjører nå "brukbart", jeg sier brukbart fordi jeg har ikke fått mitt ordentlige skjermkort enda og bruker et gammelt. Har nå problemer med å få selve det "3.rd-eye" til å virke. Det viser kun romtemeratur intet annet. Har fått nytt 3.rd-eye fra Komplett i dag - og det virker heller ikke. Har kikket på nettet, Abits hjemmesider og det virker som det kan være noe feil med bios'en også og at man bør oppdater denne. Programmet til 3.rd-eye virker som bare det på selve skjermen når jeg åpner dem - så akkurat at selve 3.rd-eye ikke virker er ikke de kjempeproblemet. Det jeg lurer på er om det kan være noe feil med kortet, noe som jeg ikke har oppdaget enda ettersom 3.rd-eye ikke virker og jeg har hatt så mye problemer med minne og slotene til disse. Må jeg eller bør jeg sende kortet tilbake og få et nytt? Har noen erfaringer de vil dele med meg - og kanskje løsningen på 3.rd-eye problemet. Sendte en mail til Abit før sist helg, men der har de kanskje tatt jula allerede - så langt ikke noe svar. Endret 21. desember 2004 av husmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå