stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser at samme fyren selger batterier og andre ting. Ser batteri til 6630 til 2,50 pund. Er ikke det sinnsykt billig?? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ser at samme fyren selger batterier og andre ting. Ser batteri til 6630 til 2,50 pund. Er ikke det sinnsykt billig?? Jo, akkurat det samme har jeg sett på! Helt nytt N6630 batteri til ca. 28 kroner. Har planer om å bestille et slikt batteri + et deksel til. Selgeren er så til de grader seriøs så tror jeg tar sjansen på å bestille igjen ja. Leveransen jeg fikk tilsent i dag var godt pakket inn, produktet var av veldig god kvalitet (dessuten er det helt likt som de originale nokia-dekslene bortsett fra fargen), selger svarer raskt på e-post, prisene er utrolig bra og leveringen gikk raskt - så jeg ser ingen grunn til ikke å handle fra denne karen! Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg skal absolutt kjøpe noen slike batterier. Er jo nærmest gitt vekk jo. Er jo genialt og ha noen ekstra batterier liggende på lur. Lurer på om det er flere ting jeg kan kjøpe til mobilen i samme slengen????? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Veldig nice da. Han karen er jo til å stole på? Endret 7. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har sendt mail til fyren, og spurt litt om batteriene. Dette er jo nesten for godt til å være sant....... Håper han svarer raskt... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Har sendt mail til fyren, og spurt litt om batteriene. Dette er jo nesten for godt til å være sant....... Håper han svarer raskt... Fint at du gjør det, synes de var litt vel billige - men som sagt er jeg sikker på at fyren er seriøs. Legg igjen litt info her når du får svar fra han da? Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 http://www.kottke.org/03/10/nokia-phones-exploding http://press.nokia.com/PR/200412/972290_5.html Les dette.. Kanskje det ikke er så lurt å kjøpe slike batterier allikevel? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 En kompis av meg kjøpte et nytt batteri til sin 6600 på ebay, kosta 40kr hvis jeg ikke husker feil. 2 uker... poof, det var 1 stk utbrent 6600 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Flotte bilder håvard. Når jeg ser sånne bilder tatt av en privatpersons telefon får en et helt annet inntrykk av den. Har den jo selv, men synes den ser så utrolig bra ut (det syntes jeg faktisk ikke i starten...). Sendte han en mail til deg med datoen han sendte de? Om det kun tar 6 dager har vel jeg mine tidlig i neste uke (et svart og et rødt). Han sendte de 2. januar. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Flotte bilder håvard. Når jeg ser sånne bilder tatt av en privatpersons telefon får en et helt annet inntrykk av den. Har den jo selv, men synes den ser så utrolig bra ut (det syntes jeg faktisk ikke i starten...). Sendte han en mail til deg med datoen han sendte de? Om det kun tar 6 dager har vel jeg mine tidlig i neste uke (et svart og et rødt). Han sendte de 2. januar. Ja, jeg sendte mail og spurte om han hadde sendt dem. Han svarte da at han sendte dem 2. Januar. Jeg bestilte 30. Desember. Bestilte du 2. Januar eller har du fått mail fra avsender om at han sendte de den 2? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Han var ingen stjerne i engelsk, men han sendte en mail til meg og sa at de ble sendt 2. januar (det kan godt tenkes det ligger hentelapp til meg for mor og far er borte for helgen og de har med postkasse nøkkelen). We send the item on 02 Jan to you. The delivery date between 7-10 working days. I think arrive shortly. ( the tracking number is *snip* )Please wait a few days. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Fikk mine på mandag (svart og rødt). Tar med en oppsummering av fargene som har ankommet norsk brukere ( takk for bildene håvard) så er alle i en post : Blå Foran Blå Bak Svart Foran Svart Bak Rød Foran Rød Bak (Jeg kan jo forøvrig nevne at dekslene er utrolig lette og smertefrie å ta av/på. Nevner dette fordi på min gamle N6610 så føltes det som om jeg knakk front dekslet hver gang jeg tok det av.) Endret 12. januar 2005 av Baltazar Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Oi Det røde var jo også kjempefint! Tipper jeg kommer til å bestille et sånt jeg også...takk for bildene til deg og! NB: Tror ikke linken til "Svart Foran" funket. EDIT: Nå funket linken... Endret 12. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
7zen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Så sorte deksel til salgs på QXL! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Han var veldig kjapp på å shippe mitt svarte.. Tok ca. 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå