MC60 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 wow... de var utrolig kule. fargene var litt svake på alle, unntatt den svarte. den svarte var jo utrog fin Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jepp, de har beige, blå, rød og grønn.. Alle koster 203,- pr. stk. www.telebutikken.no og søk på "6630" Telebutikken har ikke dekslene på lager, blir litt feil å si de har de da. 203,- + frakt + vente til de er på lager gjør det nok enklere å bestille på den ebay siden synes jeg. Singh: Ikkenoe knirking i det dekselet jeg fikk ihvertfall. Ser solid ut. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 fint at det ikke er noe knirking. har så lyst på denne mobilen. men må få solgt e398 får ca. 2400 først. det er mye bedre å kjøpe fre ebay enn fra telebutikken.no de er dyre! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det er mye bedre å kjøpe fre ebay enn fra telebutikken.no de er dyre! du får det du betaler for;) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tydeligvis ikke, når rontonic bekrefter at disse er bra vare Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dekslene man kjøper fra Hong-Kong er ekte varer. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dekslene man kjøper fra Hong-Kong er ekte varer. ja og det iriterer meg at jeg ikke får til og få bestilt ett!!!!!!!!!!! har lyst på det mørke blå jeg.... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nå har jeg fått dekselene mine, bare 6 dager etter at de ble sendt fra Hong Kong. Rask levering må jeg si! Dekselene ser robuste og eksklusive ut, så dette er nok ikke bare søppel som noen her mente. Det svarte er nydelig ! Det ble etterlyst bilder at det mørke blå så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen, men nå ser jeg at grensen for filvedlegg har blitt kraftig begrenset. Var det ikke 41,xxMB før? Og nå er det redusert til 256kb - det er jo ingenting! Noen som vet hvorfor denne kraftige størrelse-redukksjonen har skjedd? Jeg kan jo legge ut noen bilder på under 256kb men da blir verken kvalitet eller oppløsning noe særlig bra! Hva sier dere, skal jeg gjøre det? Endret 7. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, legg ut. Jeg har også lyst til å bestille fra hong kong. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg kan jo legge ut noen bilder på under 256kb men da blir verken kvalitet eller oppløsning noe særlig bra! Hva sier dere, skal jeg gjøre det? Ja Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja! Last opp bilder med deksele "på" mobilen og dekselet seperat. Vil se hvordan den blåe er... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke veldig gode lysforhold men.... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Baksiden.... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Baksiden på det svarte.... Et øyeblikk så skal jeg fikse noen bilder av det blå separat.... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) 4/4 Siste bildet....Hvis dere nå vil ha flere og med bedre kvalitet må dere ta kontakt på MSN! Endret 7. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Takk for bilder, ser bra ut... Vet du om det er mulig å få tak i et helt hvitt deksel?? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Takk for bilder, ser bra ut... Vet du om det er mulig å få tak i et helt hvitt deksel?? Joda, det er mulig å få tak i, faktisk fra samme selger som jeg bestilte fra på Ebay. Hvitt Deksel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå