Ram's Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 £ = Pund(sterling)?? Er meget dum jeg Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 £ = Pund(sterling)?? Er meget dum jeg Ja, £1 = 1 Pund. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 £ = Pund(sterling)?? Er meget dum jeg £ er Britiske pund ja. Valutakalkulator finner du her: http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/valutakalkulator/ Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 £ = Pund(sterling)?? Er meget dum jeg £ er Britiske pund ja. Valutakalkulator finner du her: http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/valutakalkulator/ Takker Det hjalp med veldig mye Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 men en ting jeg ikke skjønner er hvordan det kan koste bare £2 i frakt helt fra hongkong!!!!!!!!!????????????? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Brevfrakt er jo ikke dyrt uansett da. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har nå bestilt et svart og et blått deksel fra Ebay som sendes fra Hong Kong. Men det var mye jeg ikke forsto under bestillingen, eks: Når man trykker på et produkt man er interessert i, legges varen automatisk i en slags "personlig handlevogn", som jeg ikke klarer å fjærne produkter fra! Litt hjelp...? Man måtte skrive inn selv hvor mye man skulle betale i frakt.... - er ikke det litt uvanlig? jeg skrev £4 og håper at det holder for avsenderen.... ikke vet jeg... Noen andre som har bestilt som kan si meg om jeg har betalt nok? Eller for mye? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har nå bestilt et svart og et blått deksel fra Ebay som sendes fra Hong Kong.Men det var mye jeg ikke forsto under bestillingen, eks: Når man trykker på et produkt man er interessert i, legges varen automatisk i en slags "personlig handlevogn", som jeg ikke klarer å fjærne produkter fra! Litt hjelp...? Man måtte skrive inn selv hvor mye man skulle betale i frakt.... - er ikke det litt uvanlig? jeg skrev £4 og håper at det holder for avsenderen.... ikke vet jeg... Noen andre som har bestilt som kan si meg om jeg har betalt nok? Eller for mye? Ja du måtte skrive frakten selv, men det var vel hvor mye paypal skulle "sette over" fra din konto til selger. Det var vel £2 internasjonalt og £1 innenfor Hong Kong om jeg ikke tar helt feil. Og skrev du £4 i frakt, skulle det være godt nok ja. Legg ut noen bilder av den blå da, når du får den, lyst å se hvordan den ser ut på mobilen og. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Svarte. Jeg bestilte rødt og svart derfra istad, men skrev ikke noen pund i frakt. Betalte bare for selve dekslene jeg da. Det er kanskje litt dumt. Dama satt å maste om at jeg skulle bli ferdig så det gikk litt fort. Når jeg bestilte trykte jeg først på rød, så kom jeg til bekreftelsesmenyen. Jeg gikk så tilbake og gjorde det samme med svart. Da kom begge dekslene opp under hverandre i bestillingen og totalsummen på nesten £10. Regner absolutt med at de blir sendt i samme da. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har nå bestilt et svart og et blått deksel fra Ebay som sendes fra Hong Kong.Men det var mye jeg ikke forsto under bestillingen, eks: Når man trykker på et produkt man er interessert i, legges varen automatisk i en slags "personlig handlevogn", som jeg ikke klarer å fjærne produkter fra! Litt hjelp...? Man måtte skrive inn selv hvor mye man skulle betale i frakt.... - er ikke det litt uvanlig? jeg skrev £4 og håper at det holder for avsenderen.... ikke vet jeg... Noen andre som har bestilt som kan si meg om jeg har betalt nok? Eller for mye? Ja du måtte skrive frakten selv, men det var vel hvor mye paypal skulle "sette over" fra din konto til selger. Det var vel £2 internasjonalt og £1 innenfor Hong Kong om jeg ikke tar helt feil. Og skrev du £4 i frakt, skulle det være godt nok ja. Legg ut noen bilder av den blå da, når du får den, lyst å se hvordan den ser ut på mobilen og. Takk for inspillet.... Skal legge ut bilder med en gang jeg får de.... Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nå holder jeg på og bestille men når jeg er nesten ferdig kommer det opp at jeg ikke har betalt for frakt og må gjøre det... så taster jeg inn 4 der så trykker jeg meg videre men der kommer det opp sånn peypal greier...!? jeg må registrere meg der også! så gjør jeg det men da kommer det en feil melding opp:' You have entered unsupported characters such as Only German, French and US-English characters are currently supported. Please use alternatives (for example, i instead of and try again. hva er det som menes her??? hva gjorde dere andre som bestilte??? HJELP!!!! Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 og hva betyr dette??? tolket det som om jeg ikke hadde betalt frakt og måtte gjøre det...?: You are paying for 1 item totalling £4.99 from winwin311. winwin311 has not provided postage and packing information. You'll need to enter this information below. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Nå holder jeg på og bestille men når jeg er nesten ferdig kommer det opp at jeg ikke har betalt for frakt og må gjøre det... så taster jeg inn 4 der så trykker jeg meg videre men der kommer det opp sånn peypal greier...!? jeg må registrere meg der også! så gjør jeg det men da kommer det en feil melding opp:'You have entered unsupported characters such as Only German, French and US-English characters are currently supported. Please use alternatives (for example, i instead of and try again. hva er det som menes her??? hva gjorde dere andre som bestilte??? HJELP!!!! Rart.... Jeg bestillte i hvertfall 2 deksler, og betalt £4 i frakt - det funket fint. Når det gjelder "unsuported characters", kan det være at du har brukt æ, ø eller å når du har registrert? Jeg vet ikke....virket litt rart det der.... EDIT: Hva med å prøve å starte helt på nytt med bestillingen? Men da husker du på å skrive inn £4 når du bestiller istedefor å få feilmelding tilslutt... Endret 31. desember 2004 av håvard87 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er det ikke lettere å gå til Telebutikken og kjøpe et deksel til 200,- kroner? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har telebutikken deksel til nokia 6630 da...? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 En ting til bare: når jeg var ferdig med og bestille (vet ikke om det ble gjoprt riktig eller om det skjedde noe galt men jeg gikk i alle fall tilbake for og se på produktene) da var det ikke flere igjen på det produktet jeg bestilte (det var en før jeg bestilte) vil dette si at jeg gjorde det riktig??? jeg tror kanskje jeg fikk gjort det riktig men fikk ikke gjort det helt riktig det med frakt eller noe???? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jepp, de har beige, blå, rød og grønn.. Alle koster 203,- pr. stk. www.telebutikken.no og søk på "6630" Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 og de hos telebutikken er originale;) Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) De dekslene som selges på Telebutikken er jo de originale som kan testes her da! Og de er da ikke noe fine... Fargene er så matte og kjedelige... Endret 31. desember 2004 av håvard87 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 knirker dekslene? knirke lyder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå