Gå til innhold

hvordan sette HL2 i offline-mode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulere, du er nummer 1 milliard som har problemer med dette, du har nettopp vunnet, enda mer problemer :p

Rart at det er så forferdelig mange som sliter med dette. Prøvde en hel helg for å ordne dette, haka av at de skulle huske login informasjonen, kobla fra, fikk opp skjermen at steam ikke kunne finne noe internett, klikka "start in offline mod" og fikk beskjed at steam ikke kunne få kontakt med steam nettverke (suprise steam, jeg er offline).

Eneste jeg kan tenke meg til at du kan prøve er å koble til internett, starte steam, la det stå litt (sørg for å gjøre det slik at steam husker brukernavn og passord), når spillet er 100% og ready, la det stå litt til, garanterer at det ikke er 100% og ikke er ready. Du kan også prøve å starte Half-Life 2, la det komme inn på hovedmenyen, for så å klikke deg ut igjen. Lukke steam og start det på nytt.

Steam er IKKE modem vennlig, jeg hater steam, og har fortal på steam forumet hva jeg føler for steam. Ingen svar :p

Lenke til kommentar

Det er bare å starte Steam når du ikke er tilkoblet internett, da får du spørsmål om du vil starte i off-line modus eller ikke. Kontoinformasjon må være lagret selfølgelig.

Sitter på et modem hjemme nå, absolutt INGEN problemer med å koble til eller sett i offline modus. Som regel vil jeg tro det er brukerfeil som gjør at noen har problemer med Steam.

Lenke til kommentar
Det er bare å starte Steam når du ikke er tilkoblet internett, da får du spørsmål om du vil starte i off-line modus eller ikke. Kontoinformasjon må være lagret selfølgelig.

Og når jeg får spørsmål om å starte i offline modus så kommer det opp at spillet ikke er klart for offline modus. Det funket fint i starten, men plutselig så slo det seg vrang.Makan til knot i et spill skal man lete lenge etter, fy f*en

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...