janfredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Denne skal visst gjøre oppstarten raskere (har prøvd den før, da funka det.) Men nå går det ikke, det er veldig rare tegn der. Jeg har Windows XP Pro Engelsk. Takk for hjelp Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Denne skal visst gjøre oppstarten raskere (har prøvd den før, da funka det.) Men nå går det ikke, det er veldig rare tegn der.Jeg har Windows XP Pro Engelsk. Takk for hjelp janfredrik, du har sikkert lastet ned " bootvis " fra en russiske side ( tegnen er russisk ) jeg har selv microsoft bootvis: Microsoft Bootvis – Boot and Resume Performance Analysis Tool for Windows XP June 20, 2003 Overview This package contains Microsoft Bootvis v1.3.37, dated May 22, 2003. NOTE: This tool is intended for hardware developers and manufacturers of PCs and PC peripherals only. Issues Corrected In This Release The current version of bootvis addresses the following known issues. · Resolves a compatibility issue when running on Intel® Pentium® 4 processors with Hyper-Threading Technology enabled. NOTE: In order to correct a problem with Bootvis tracing on systems with Hyper-Threading Technology, a kernel hot fix is required. Refer to Knowledge Base article Q821581 for more details and to obtain the fix. · Resolves a compatibility issue when using third-party IDE drivers. men jeg vet, det har vært en stund at bootvis ikke var tilgjengelig via microsoft, men gjennom andre sider ( russiske har jeg vært borti ). men hvis du leter etter microsofts " article Q821581 " da finner du den sikkert. lykke til: gaggen ps. dette er en av adressene til bootvis: http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-...k/BootVis.shtml Endret 21. desember 2004 av gaggen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Denne skal visst gjøre oppstarten raskere (har prøvd den før, da funka det.) Men nå går det ikke, det er veldig rare tegn der.Jeg har Windows XP Pro Engelsk. Takk for hjelp janfredrik, du har sikkert lastet ned " bootvis " fra en russiske side ( tegnen er russisk ) jeg har selv microsoft bootvis: Microsoft Bootvis – Boot and Resume Performance Analysis Tool for Windows XP June 20, 2003 Overview This package contains Microsoft Bootvis v1.3.37, dated May 22, 2003. NOTE: This tool is intended for hardware developers and manufacturers of PCs and PC peripherals only. Issues Corrected In This Release The current version of bootvis addresses the following known issues. · Resolves a compatibility issue when running on Intel® Pentium® 4 processors with Hyper-Threading Technology enabled. NOTE: In order to correct a problem with Bootvis tracing on systems with Hyper-Threading Technology, a kernel hot fix is required. Refer to Knowledge Base article Q821581 for more details and to obtain the fix. · Resolves a compatibility issue when using third-party IDE drivers. men jeg vet, det har vært en stund at bootvis ikke var tilgjengelig via microsoft, men gjennom andre sider ( russiske har jeg vært borti ). men hvis du leter etter microsofts " article Q821581 " da finner du den sikkert. lykke til: gaggen ps. dette er en av adressene til bootvis: http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-...k/BootVis.shtml Takk skal du ha.. Fikk det til. btw: den fila lasta jeg ned fra itpro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå