deaktivert443556 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er ikke sikkert at nåla går gjennom pakningen engang. Det er mulig at den kun holder sløyfa sammen og at det er lim på baksiden som fester den til pakningen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Og det er nesten som jeg skrev: Det kan jo hende at dem har brukt laang tid på hver av dem for å være sikker på å kun ha gått igjenom papiret da! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg synes ærlig talt at det ikke var så sinnsykt morsomt... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Skjønte at det er kondomer der og at det er "Anti Aids" .. Er det noe mer å skjønne, fordi jeg synes ikke det var noe morsomt.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vel, kondomer brukes jo for å hindre at enkelte væsker slipper til. Hva tror du skjer hvis noen stikker en nål gjennom et kondom? Tror du den da blir i stand til å holde disse væskene ute? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Notere på en gul-lapp: "Aldri låne gummi fra HalTan!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå