Gå til innhold

PS 2 problemer

OfficerJ

Anbefalte innlegg

Jeg har en PS2 her som har problemer med å kjøre spill. Jeg setter i cden, kommer inn på spillet og får spille rundt 30 sekunder før alt henger seg? Hva kan vere problemet til dette? Dette skjer med 2 av 3 spill, og det er ikke særlig morro. Problemet kan ikke vere riper i diskene for det forekommer ikke på noen av de i noen betydelig grad!

Ver så snill å hjelp meg

Mvh

Bilet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sjedd med mange Ps2 er.

Den kan blir ekstra sliten av at du bruker Swap disk ol.

(sliten = halveis funksjonell Kan jokse osv)

skjønte du ?

sikkert noen andre en meg som kan forklare dette bedre men jeg mener at laseren (den som leser plater) er sliten (den vill sove)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hvis det ikke fungerer med rensedisc er det bare å kaste den.. vil koste like mye å reparere som å kjøpe ny!

??? Det vil koste like mye å reparer, som å kjøpe ny? en ny laser koster rundt 500kr, og byttes på 5 minutter! Laseren kan også tas ut av maskina, og renses med alkoholspray i alle kriker og kroker, husk at den linsa du ser når du åpner maskina, ikke er selve linsa, men glasset over linsa

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe en Hdadvance og hdd for å spille spill fra HDD.

Hørt at rippingen av discene kan slite laseren så det du kan gjøre som et alternativ er å overføre spillene via LAN eller ved direkte opphooking av HDD til PCen.

Deretter kan man bruke memorycard exploit til selve HDD advance slik at man kun bruker et PS1 spill til å starte maskinen og resten av tiden så hviler laseren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...