OfficerJ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har en PS2 her som har problemer med å kjøre spill. Jeg setter i cden, kommer inn på spillet og får spille rundt 30 sekunder før alt henger seg? Hva kan vere problemet til dette? Dette skjer med 2 av 3 spill, og det er ikke særlig morro. Problemet kan ikke vere riper i diskene for det forekommer ikke på noen av de i noen betydelig grad! Ver så snill å hjelp meg Mvh Bilet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 laseren er kansje sliten ? Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Sliten? Hva legger du i sliten? At jeg må bytte den ut? Mvh Bilet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) har sjedd med mange Ps2 er. Den kan blir ekstra sliten av at du bruker Swap disk ol. (sliten = halveis funksjonell Kan jokse osv) skjønte du ? sikkert noen andre en meg som kan forklare dette bedre men jeg mener at laseren (den som leser plater) er sliten (den vill sove) Endret 21. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm, tror jeg forstår jah, så jeg skal i praksis bare la Ps2en min hvile? ergo, ikkje bruke den på en stund? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm, tror jeg forstår jah, så jeg skal i praksis bare la Ps2en min hvile? ergo, ikkje bruke den på en stund? Ikke akkurat. Prøv med en rensecd. Hvis ikke det funker må den byttes. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvis det ikke fungerer med rensedisc er det bare å kaste den.. vil koste like mye å reparere som å kjøpe ny! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Noen ide om hvor jeg kan få tak i en rensecd? Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) clas ohlson og alle respektable musikk/DVD forhandlere! Endret 21. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ok, og hvor stor sjanse er det for at dette vil fikse problemet? Gidder ikke kjøpe det, hvis det ikke er en snubb av mulighet for at det vil gå da. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 det er et lite lys i tunellen, for å si det sånn! en rense-cd er alltid greit å ha uansett da! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Greit, for da prøver jeg det først da;) Tusen takk for all hjelp alle sammen, hvis det er noen som har andre forslag til hva det kan vere så ta gjerne kontakt Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvis ikke rense cden funker, kan du jo bare prøve å ta av dekselet og tørke litt støv og dritt fra linsa osv.. mvh bigben Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Linse- renser Du finner den nederst på høyre side Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvis det ikke fungerer med rensedisc er det bare å kaste den.. vil koste like mye å reparere som å kjøpe ny! ??? Det vil koste like mye å reparer, som å kjøpe ny? en ny laser koster rundt 500kr, og byttes på 5 minutter! Laseren kan også tas ut av maskina, og renses med alkoholspray i alle kriker og kroker, husk at den linsa du ser når du åpner maskina, ikke er selve linsa, men glasset over linsa Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan kjøpe en Hdadvance og hdd for å spille spill fra HDD. Hørt at rippingen av discene kan slite laseren så det du kan gjøre som et alternativ er å overføre spillene via LAN eller ved direkte opphooking av HDD til PCen. Deretter kan man bruke memorycard exploit til selve HDD advance slik at man kun bruker et PS1 spill til å starte maskinen og resten av tiden så hviler laseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå