Chasseur Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Da er dagen kommet. Jeg har nå juleferie, og har da tid til å lage min første mod. Har da et Hp kabinett jeg er stort sett fornøyd med, men det mangler litt "futt". Det viktigste for meg med modden er at den ikke blir enda et hvor man kun lager et vindu og pælmer inn flest mulig neonlys og så er man ferdig. Som man kan se av teging tenker jeg å lage flere (!) runde vinduer i. Jeg er ikke helt sikker på om jeg begynner med å montere flere vifter, siden jeg muligens fyrer opp vannkjøling ettervert. Hele greia blir nok lakkert svart i mattlakk med noen sølv/grå detaljer. Trur det var det. Er det noen som har noen gode ideer om hva mer jeg kan gjøre? Og sist men ikke minst: Hva synes dere om selve ideen med å ha fire runde vinduer? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Høres bra ut det der. Men hvor har du planer om at de sølv/grå detaljene skal være? Skal det være power og reset knapper som er det? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis det er et hp kabinett bør det første du gjør være å rive av alle klistrelapper det står hp på og brenne de... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) @ x-tremeOverclocker: Er absolutt ikke sikker. Men viftegriller og sånt blir nok i et sølv finnish. Etter å ha sett snekkern sin nydelige casemod, ble jeg inspirert og tenker på å lage noe lignende med netting foran vitegrillen. (time will show) @ CaZiO: Jepp, men det var et jobb tilbud, så det ble svin billig. Men kabinettet er herlig. -- Ingen som har noe å si om vinduene mine? Var de så stygge? EDIT: TrykkFeiL Endret 21. desember 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Synes vinduene var kule, er ikke det samme som alle andre har, ikke bare en firkant i plexi og ett tonn med katoder. Endret 21. desember 2004 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Tenkte at jeg slenger opp et bilde av det nåverende kabisset. Kanskje litt lettere og se hva jeg tenker da? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Ser bra ut det der, kan nesten se specs. i fronten P.S Viss du skal vise oss hvordan det går her kan du liksågodt lage en worklog Endret 22. desember 2004 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Du skal nok ikke se bort i fra det. Lurer på om jeg lager vifte griller av aluminiumen jeg kutter ut i sidedøra. For å få enda mer følelsen av å ha gjort det selv. Men, hva med å ha et plexi i andre farger? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hvilke farger i plexi har du tenkt på til nå? Jeg synest at du burde ha en litt mørk variant, tror det passer best Endret 22. desember 2004 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
olaman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fjern Ole brum som ligger baki der da... Stakkar, elektromagnetisk stråling og greier... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) <offtopic>Det er det værste. Endelig fant jeg Ole Brum igjen. Takk skal du ha!</offtopic> Tenker på grått plexi. Har lyst til å ha nettimg bak da noen synspunkter på det? Endret 25. desember 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå