Lubber Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei, jeg har et lite problem. Min surrete gamle far skulle installere windows XP på PCen sin. Han gjorde en feil, og nå har han to Windows XPer. Den ene ligger på C: og den andre på D: Han skulle beholdt den på C: men slettet den på D: Problemet er at det ligger masse programmer, musikk, bilder etc på både D og C, så en løsning uten formatering hadde vært optimalt. Noen som vet hvordan jeg kan avinstallere windows XPen på D? Jeg har søkt og fant ikke noen med samme problem Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Håper min guide vil være til hjelp: http://home.no/x-byted/artikler/fjern_win.htm Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Knoppix Start det og brenn ut stesjet på cd om du har brenner, skal gå lett som en lek! EDIT: Vel og merke om det er to cd-stasjoner, for den krever at CD'en er i hele tiden EDIT2: ELLER flytt disken over til en annen maskin for backup. Endret 21. desember 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er det ikke bare til å starte D:\ - Windows og dra de filene du vil ha til C:\ og så formatere D:\ disken etterpå? Hvis jeg forstod riktig Jan-Fredrik Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jess! Takk skal dere ha, det funka Måtte heldigvis ikke tukle med boot.ini, bare å klippe ut alt på D, formatere, og lime inn igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå