Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. hvor i bilen burde man plassere basselementene for og få best lyd inne i bilen sammen med 4 andre høytalere Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg er ikke ekspert på dette, men bass kan du sette hvor som helst i bilen mener jeg å ha hørt, mest praktisk med hensyn til plass er nok bagasjerommet. Endret 21. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg lurer også litt på dette, hvis man plasserer suben i bagasjerommet, som er ganske vanlig. Burde elementet være vendt mot føreren, mot "rompa" eller mot taket? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har faktisk sett en som hadde subben i dasjborde, en ti toms sub pekende opp mot ruta. når det gjeld plasering av sub i bilen, så må du bare teste deg fram. I stasjonsvogner å andre 5 dørs biler med flortynn hattehylle har du den pekenede bakover. har du den i en 4 dørs bil. Så er det best at den står pekende fremover, å at det er helt lufttett sånn at ikke noe av lufta subben presser kommer bakover i kofferten. Får du ikke til å gjøre sånn e det bare å ha den pekende bakover. det her va nån generelle plasereringer. Eg har vare bil å eksperimentert ganske mye på plasering, hadde di første subban mine helt bake i bilen å vendt bakover, det funka ganske bra, men så begynte eg å laste ting derbaki så no dem helt framme bak setan vendt bakover. sånn her ser det ut Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har en 4 dørs nissan sunny. Etter mye testing har jeg funnet ut at det er best å snu kassa med elementet pekende bakover. Men da må den fasevendes 180grader. Hvis ikke, blir den lite samspill med resten, og bassen "blir borte" Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Alt varierer fra element til element.. Man må nesten bare prøve seg frem Lenke til kommentar
blaem Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men da må den fasevendes 180grader. Hvis ikke, blir den lite samspill med resten, og bassen "blir borte" Hvordan fasevender du? Er dette nødvendig om bassene står i kombi-bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå