vikkingen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal prøve å koble min laptop Acer ferrari 3000 med ATI Radeon Mobile 9200 til Hitachi 37" plasmaskjerm og den krasher med en gang jeg plugger i skjermkabelen. Dette skjer selv om kabelen ikke er koblet til plasmaskjermen også. Må faktisk ta ut batteriet og sette det inn igjen før maskinen vil boote. Skjermkabel og alt funker på en annen laptop jeg har. Har ikke oppgradert bios til siste versjon ennå...har versjon .....22 men skal oppgradere til ....24. Noen som har erfaring med problemet? S-Video utgang funker OK. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det høres ut som et hardware-problem siden den kræsjer øyeblikkelig og siden du ikke får bootet PC'n en gang etterpå. Du kan jo prøve den nye biosen og krysse fingrene. Ellers tror jeg du må prøve ett eller annet supportforum, eller sende mail til Acer. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har opplevd lignende ting med en Dell bærbar, og da var det oppdatering av BIOS som var løsningen Lenke til kommentar
vikkingen Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Takk for svar. Har flashet med siste BIOS od skjer fortsatt det samm. Prøvde å sette kabel i uten å være tilkoblet til TV også...men med det samme pluggen kommer i laptoppen er det krasj igjen. Har s-video utgang og den funker på TV på ett vis, men hvordan får jeg den justert til å vise skjerm modus i rett oppløsning for å se full skjerm. Den "låser" seg med en del av desktopbildet uten at f.eks muspeker viser samt at forskjellig oppløsning ikke gjør noen forskjell. Har en Hitachi 37" plasma. God Jul til alle som leser dette!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå