chico Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei, kan noen hjelpe meg...... Adresselinja i internet explorer er blitt borte, selv om jeg "haker" av for dette under verktøylinje får jeg ikke denne tilbake. Please kan noen hjelpe meg, trenger denne for å sette opp routeren min... Mvh Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 installer opera eller firefox Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) installer opera eller firefox Det er ikke det han spør om. Ontopic : Prøv å ta vekk haken for "lås verktøylinjene! og "dra" i den. Mulig at den kommer frem da, hvis den ligger skult bak noe annet. Endret 21. desember 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan jo ta screenshot.. Kan jo hende du bare har "dratt" den ved et uhell.. Lenke til kommentar
chico Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Yes Yes, tok vekk "lås verktøylinjen", og dro den på plass. Tusen takk for seriøse svar Mvh Tom Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 installer opera eller firefox Det er ikke det han spør om. Ontopic : Prøv å ta vekk haken for "lås verktøylinjene! og "dra" i den. Mulig at den kommer frem da, hvis den ligger skult bak noe annet. Men det er det han bør gjøre! Alle bør ta imot gode råd som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå